دستگیری ۱۱ سارق در طرح نوروزی در کردستان

رئیس پلیس آگاهی کردستان گفت: در راستای اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۰ تا امروز موفق به شناسایی و دستگیری ۱۱ سارق در کردستان شده‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالله فاتحی رئیس پلیس آگاهی کردستان صبح امروز در نشست با خبرنگاران در سنندج، اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی نیرو‌های پلیس آگاهی کردستان طی سال‌جاری طرح نوروزی مبارزه با سرقت اجرا شد که طی آن ۱۱ سارق اموال منزل، اماکن خصوصی و خانه باغ، مغازه و وسایل و قطعات داخل خودرو شناسایی و دستگیر شدند.

او افزود: در همین راستا با تمهیدات و تلاش‌های صورت گرفته از سوی پلیس آگاهی ۶ نفر سارق منزل در قالب ۲ باند شناسایی و دستگیر شدند که به ۴۸ فقره سرقت به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی کردستان ادامه داد: همچنین در ادامه اجرای این طرح ۲ سارق مغازه در سنندج نیز دستگیر شدند که در اعترافات خود به ۲ فقره سرقت به ارزش ۲۰ میلیون تومان اعتراف کردند.

فاتحی یادآور شد: یک نفر سارق اماکن خصوصی و خانه باغ‌های اطراف شهر نیز با پیگیری ماموران پلیس آگاهی کردستان شناسایی و دستگیر شد که در اعترافات خود به ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان اعتراف کرد.

او بیان کرد: همچنین در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت وسایل و قطعات داخل خودروی آن‌ها ۲ سارق شناسایی شدند که پس از دستگیری به ۲۵ فقره سرقت اعتراف کرده و ارزش کالا‌های کشف شده از آن‌ها ۳۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس پلیس آگاهی کردستان گفت: با اجرای این طرح علاوه بر تمامی سرقت‌های صورت گرفته در سال‌جاری موفق شدیم بخشی از شرقت‌هایی که سال گذشته نیز به وقوع پیوسته بود را کشف کنیم و میزان کشفیات سرقت‌های به وقوع پیوسته را به ۱۰۴ درصد برسانیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.