امام جمعه موقت زاهدان:

دشمن با ایجاد فشار اقتصادی در صدد نا امید کردن مردم از نظام است

حجت‌ الاسلام محمد بارانی گفت: دشمن با ایجاد فشار اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه درصدد نا امید کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب اسلامی است اما مردم همواره نشان دادند که برخلاف خواست دشمنان حرکت می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت‌ الاسلام و المسلمین محمد بارانی امام جمعه موقت زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهارداشت: مناسب ترین بسته برای شکست دشمن در عرصه فشار اقتصادی توجه به تولید داخل است.

او ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با نام گذاری سال جدید به «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» که در ادامه شعار سال گذشته است به درستی مسیر علاج از مشکلات اقتصادی را نشان می دهد.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه هر گاه در حوزه عملیاتی، تولید و معیشت توفیقی حاصل شود مردم امیدوار تر خواهند شد گفت: با توجه به توان نظامی ایران که حاصل توجه به جوانان و دانشمندان داخلی است دشمن نمی تواند از این مسیر استفاده کند لذا با اعمال تحریم های ظالمانه سعی در نا امید کردن مردم دارد.

او تصریح کرد: متاسفانه امروزه دشمن علاوه بر ورود به میدان اقتصادی در حوزه فرهنگی نیز ورود کرده و با در دست داشتن فضای مجازی سعی در تخریب افکار عمومی به ویژه نسل جوان دارد.

حجت الاسلام و المسلمین بارانی به انتخابات و حضور حداکثری مردم اشاره کرد و اظهارداشت: مشارکت بیش از پیش مردم در انتخابات همواره دشمن را نا امید کرده و نیاز است در انتخابات پیش رو نیز مردم همچون گذشته حضوری درخشان داشته باشند.

او ادامه داد: کاندید ریاست جمهوری باید بداند در چه میدانی حضور پیدا می کند و کاملا از مشکلات آگاه بوده و با ارائه برنامه ای مناسب به این حوزه ورود کند.

امام جمعه موقت زاهدان به فرصت های معنوی این ماه اشاره کرد و افزود: آغاز سال جدید با ماه شعبان ماه پیامبر اکرم (ص) و اواخر این ماه منتهی به ماه رمضان، ماه مهمانی خدا است که نشان از برکت سال جدید دارد.

او  ادامه داد: در این ماه اعیاد مختلفی را پشت سر گذاشته و اعیاد بسیاری چون ولادت حضرت مهدی(عج) و جشن نیمه شعبان را در پیش داریم.

حجت الاسلام و المسلمین بارانی به فرد و جامعه منتظر امام زمان (عج) اشاره کرد و اظهار داشت: یاران امام زمان (عج) افرادی هستند که محبت الهی در دل دارند و رابطه ایمانیشان با خداوند بسیار محکم است.

او  ادامه داد: جامعه منتظر امام زمان (عج) جامعه پیشرفته و آماده است و امروز ایران اسلامی و جریان مقاومت مسیریست که خود را مدعی حرکت در این راه می داند.

امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: بصیرت یکی دیگر از ویژگی های فرد و جامعه اسلامیست که در تشخیص به موقع انحرافات و تحرکات دشمن بسیار کمک کننده است.

او  همچنین تصریح کرد: همه گرفتاری های بشر از بی تقواییست و جامعه ای که در او تقوا نباشد هیچ گاه موفق نخواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار