در بسته حوادث جمعه ۶ فروردین ۱۴۰۰ بخوانید؛

برق دستبند بر دستان خرده فروش موادمخدر در بندر ماهشهر/ محموله تریاک به ایستگاه پلیس رسید

مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز جمعه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

پلیس دستان خرده فروش مواد مخدر را بست

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی بندر ماهشهر گفت: به منظور مبارزه با مواد مخدر و برخورد با فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و ماموران با انجام اقدامات پلیسی یک فروشنده مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و جهت تشکیل پرونده قضائی تحویل مرجع قضائی شد، افزود: ماموران انتظامی به صورت شبانه روزی درحال برقراری امنیت برای شهروندان هستند، به همین سبب شهروندان ضمن هوشیاری با پلیس همکاری لازم را درانجام ماموریت‌های محوله داشته باشند.

دستگیری سارقان و خرده فروشان موادمخدر در حمیدیه

سرهنگ کاظم نیسی فرمانده انتظامی حمیدیه اظهار داشت: با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی، طرح پاکسازی با هدف شناسایی و دستگیری سارقان با تلاش ماموران انتظامی این فرماندهی به مدت ۲۴ ساعت اجرایی شد و با اقدامات اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی ۲ سارق و یک خرده فروش موادمخدر را شناسایی و دستگیر شدند.

او با بیان اینکه در این ارتباط ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و مقادیری موادمخدر و ترازوی توزین مواد کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سارق حرفه‌ای در دام پلیس اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز بیان داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف خودرو و چند فقره سرقت تلفن همراه در سطح این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۳۳ با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق به عنف را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه خودروی ۴۰۵ مسروقه، ۲ عدد پمپ آب، ۹ دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه تلویزیون، ۲ دستگاه جارو برقی، ۵ حلقه زاپاس خودرو، یک عدد پنل کولر ۲ تیکه، ۲ دستگاه بخاری و ۲ قبضه سلاح سرد کشف شد، ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده تاکنون ۱۳ مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند.

سرهنگ محسن دالوند در ادامه گفت: سارق در تحقیقات بعمل آمده به ۵ فقره سرقت به عنف خودرو و ۸ فقره سرقت عادی تلفن همراه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.

باند سارقان حرفه‌ای در اندیمشک متلاشی شد

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱ با کار اطلاعاتی باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای تلفن همراه و توزیع کنندگان مواد مخدر را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او به کشف ۴ دستگاه انواع تلفن همراه مسروقه، مقدار ۳ گرم مواد مخدر صنعتی و یک دستگاه پراید سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان اشاره کرد و افزود: متهمان در بازجویی پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف تریاک در هندیجان

سرهنگ سعید داراب نیا رییس پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان گفت: به منظور اجرای طرح کنترل محور‌های مواصلاتی و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری عوامل انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی امام زاده عبدالله با تلاش اطلاعاتی و تجدید اقدامات پلیسی یک محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام اقدامات خاص پلیسی یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل موادمخدر را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۲۴ کیلو و ۷۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ داراب نیا بیان داشت: در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.