امام جمعه گرگان مطرح کرد؛

خنثی شدن توطئه دشمنان با هوشیاری مردم گنبدکاووس / رسیدگی به پرونده در اسرع وقت

امام جمعه گرگان درباره حادثه گنبدکاووس گفت: هوشیاری مردم گنبدکاووس، جلوی توطئه‌های عوامل دشمن را گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، گفت: تحقق شعار تولید، پشتیبانی و رفع موانع الزاماتی دارد که باید آن‌ها را احصا و در اشکال مختلف برطرف شود.

آیت الله نورمفیدی افزود: رهبر معظم انقلاب حدود ۱۰ سال است در خصوص مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم توصیه‌هایی دارد و امسال هم ایشان به مقوله تولید تاکید کردند.

امام جمعه گرگان بیان کرد: باید کیفیت محصولات تولیدی داخلی را افزایش دهیم و بتوانیم در بازار‌های جهانی مشتری جذب و با دیگر رقبا رقابت کنیم.

نورمفیدی با اشاره به آمار صندوق بانک جهانی اظهارکرد: اینکه اقتصاد ایران در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا رتبه ۱۸ را به دست آورده نشانه خوبی از وضعیت اقتصاد ایران دارد، هرچند به تنهایی نشانه‌ای از مطلوب بودن اقتصاد کشور نیست.

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: رتبه ۱۸ ایران نشانه‌ای از رفاه مطلق و معیشت خوب مردم ایران نیست، اما بیان گر مزیت‌ها و قابلیت‌های بالقوه اقتصاد کشور است.

امام جمعه گرگان به توصیه رهبری در مورد انتخابات ریاست جمهوری هم اشاره کرد و گفت: افرادی وارد عرصه انتخابات شوند که از مسئولیت‌های یک رئیس جمهور آگاه باشند و توان قرار گرفتن در این جایگاه را داشته باشند.

نورمفیدی ادامه داد: کسی کاندیدای ریاست جمهوری شود که مشکلات کشور را بدانند و برای آن‌ها راه حل داشته باشد؛ شناخت مشکلات و رفع موانع آن‌ها کار ساده‌ای نیست.

نماینده، ولی فقیه در گلستان ضمن تأثر شدید از وقوع حادثه در یکی از روستا‌های گنبدکاووس، گفت: به مسئولان و متولیان تذکر داده شده که در اسرع وقت بر اساس قانون و شرع محاکمه و مجازات‌های معین اجرا شود.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: خیلی‌ها در خارج و حتی داخل کشور سعی کردند از این حادثه برای رسیدن به مقاصد خود بهره‌برداری کنند، اما هوشیاری مردم جلوی توطئه‌های عوامل را گرفت.

نورمفیدی گفت: از همه ترکمن صحرا به ویژه علما و ائمه جمعه، فرهیختگان و جوانان این منطقه تشکر می‌کنم که تسلیم جوسازی و تحریکات خارجی و درونی نشدند و با مقاومت و خویشتن داری اجازه ندادند اوضاع متشنج و استان دچار مشکلات اجتماعی شود.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.