رئیس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد قم عنوان کرد؛

راه‌اندازی سالن‌های سینمایی در بخش‌های استان قم

رضوانی از پیگیری راه‌اندازی سالن‌های سینمایی در بخش‌های استان قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،کاظم رضوانی رئیس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان قم، با بیان اینکه سینمای ونوس در ایام نوروز پذیرای علاقه‌مندان است،گفت: فیلم‌های خورشید مجیدی، خون شد مسعود کیمیایی و تک خال مجید مافی از ساعت ۱۴ تا ۱۹ در این سینما اکران می‌شود.

رئیس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان قم عنوان کرد: به مدیران سینما‌ها ابلاغ شده دستورالعمل های بهداشتی و فاصله یک متر را رعایت و از مواد ضدعفونی کننده و ماسک استفاده کنند که بازرسی‌هایی در این زمینه صورت می‌گیرد.

رضوانی با بیان اینکه استقبال از سینما‌ها به دلیل کرونا کاهش پیدا کرده است، گفت: سال گذشته ذائقه مردم از سینما تغییر پیدا کرد و به دلیل کرونا، VOD‌ها در سبد فرهنگی خانوار قرار گرفت.

رئیس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان قم یادآور شد: هنوز برخی افراد علاقمند به سینما هستند بنابراین ابزار‌های دیگر نمی‌تواند جایگزین سینما شود، زیرا هر یک از امکانات و ابزار‌ها کارکرد خود را دارد.

رضوانی با اشاره به جبران خسارت ناشی از کرونا برای سینماداران گفت: برای جبران خسارت تسهیلات بلاعوض به مبلغ ۱۰ میلیون تومان به هر سالن اختصاص پیدا کرد و در سال جدید برای بخش‌های تابعه استان قم دنبال هستیم که سالن‌های سینمایی را فعال کنیم.

رئیس اداره سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان قم وضعیت سینمای استان را تابع سینما‌های کشور دانست و افزود: سینما‌های کشور سال خوبی را تجربه نکردند. امید بر این است که بیماری منحوس کرونا ریشه‌کن شود و روز‌های خوب برای سینما را پیش رو داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار