افزایش ۷۴ درصدی تردد در جاده‌های لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: از ۲۸ اسفندماه ۹۹ تا چهارم فروردین ماه امسال ۲ میلیون و ۷۳ هزار و ۶۷۷ خودرو در جاده‌های لرستان تردد داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۴ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،عباس شرفی،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروز سال گذشته تعداد یک میلیون و ۱۹۴ هزار و ۸۲ خودرو در ۶۶ محور لرستان که مجهز به تردد شمار آنلاین می‌باشد تردد داشته اند.

او با بیان اینکه اوج تردد در محور‌های استان بین ساعت ۱۷ تا ۱۸ عصر بوده گفت: بیشترین تردد در محور سه راهی چالانچولان- خرم آباد با ۸۶ هزار و ۹۷۷ خودرو، محور دورود -سه راهی چالانچولان با ۸۵ هزار و ۵۸۸ خودرو و سه راهی چالانچولان - دورود با ۸۳ هزار و ۲۵۲ خودرو بوده است.

او  افزود: سرعت متوسط در ۶۶ محور مجهز به تردد شمار ۷۶.۵ کیلومتر بود و بیشترین سهم وسایل نقلیه سنگین مربوط به محور اندیمشک_پلدختر با ۴۸ درصد می‌باشد.

او گفت: محور پلدختر-خرم آباد (شوراب) با ۹۸.۵ کیلومتر و محور ازنا - شازند با سرعت ۳۶.۵ کیلومتر به ترتیب دارای بیشترین و کمترین سرعت متوسط جاده‌های لرستان بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان یادآور شد: مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای با ۶۶ دستگاه ترددشمار، ۱۹ دوربین نظارت تصویری و ۵۱ سامانه ثبت تخلفات بر محور‌های استان نظارت دارد و تلفن گویای ۱۴۱ به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان درخصوص وضعیت ترافیکی جاده‌ها می‌باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.