جدال با آتش مشق فداکاری آتش نشانان اهوازی است

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تعداد عملیات‌های مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز را ۶ مورد اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۶ عملیات مهار آتش سوزی و امداد و نجات طی دیروز گفت: آتش سوزی ساختمان متروکه در مسیر جاده ساحلی سمت سیلو در ساعت ۶ و ۱۱ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان اطلاع رسانی شد.

او با اشاره به اعزام ۲ دستگاه خودروی آتش نشانی به محل بیان داشت: آتش نشانان با ایمن سازی و استفاده از لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را مهار کردند، ضمن اینکه در آتش سوزی نیزار ساعت ۱۲ و ۴۴ دقیقه در مسیر زردشت روستای ابوالفضل آتش نشانان با اطفا حریق دود غلیظی که منجر به مزاحمت و مانع دید خودرو‌های عبوری شده بود را برطرف کردند.

قنبری با بیان آتش سوزی انبار منزل مسکونی ساعت ۱۴ و ۱۶ دقیقه افزود: آتش نشانان با استفاده قطع برق و گاز ساختمان و استفاده از تجهیزات خاموش کننده حریق را اطفا و از سرایت حریق به سایر قسمت‌های ساختمان مسکونی جلوگیری کردند، همچنین علت آتش سوزی با تلاش کارشناسان سازمان افتادن ته سیگار روشن در داخل انباری گزارش شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: آتش سوزی هیوندا حین حرکت ساعت ۱۵ و ۱۳ دقیقه در مسیر میدان تپه مسیر فرودگاه که به علت ترکیدن شیلنگ گازوئیل آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و ماموران آتش نشانی با نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و استفاده ازتجهیزات خاموش کننده حریق را مهار کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه منزل مسکونی ساعت ۱۸ و ۱۸ دقیقه در منطقه لشکر منازل شهید مدنی به علت روشن ماندن زغال در آلاچیق و سرایت به اثاثیه دچار حریق شده بود و شعله‌های حریق با تلاش آتش نشانان اطفا شد، ادامه داد: منزل مسکونی ساعت ۱۹ و یک دقیقه در کوی ملت خیابان ۳ اقبال به علت نشت گاز آبگرمن دچار آتش سوزی شد و حریق با حضور به موقع آتش نشانان اطفا شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.