کشف ۱۵ فقره سرقت سيم و کابل مخابراتی در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی و دستگیری ۳ سارق خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ علی اسدبیگی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: وقوع یک فقره سرقت سیم و کابل مخابرات در سطح شهر همدان به مقدار تقریبی۴۰۰ متر به فاصله ۳ تیر مخابراتی گزارش شد ، با این شیوه و شگرد که سارقان در یک گروه ۳ نفره با یک دستگاه خودرو سواری پراید با در دست داشتن قیچی و سیم چین بزرگ اقدام به سرقت کرده و از محل متواری شده اند.

او افزود: با اقدامات اطلاعاتی و همکاری خوب کارکنان کلانتری ۱۱ شکریه، یکی از سارقان شناسایی و اقدامات فنی و اطلاعاتی جهت شناسایی انجام شد.

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: با انجام گشت زنی نامحسوس و اقدامات پلیسی متهم در مخفیگاهش در حال سوزاندن سیم‌های مسروقه و در یک عملیات غافلگیرانه با ۲ همدست خود دستگیر شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از داخل خودرو متهمان، ابزار آلات سرقت از قبیل سیم چین، قیچی بزرگ، اره دستی، چکش آهنی بزرگ و حدودا یکصد کیلو سیم کابل و مخابراتی سوخته کشف و سارقان به همراه اموال مسروقه به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ اسدبیگی بیان داشت: متهمان در بازجوی‌های فنی و تخصصی، به ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی اعتراف و کلیه محل‌های سرقت شناسایی و تایید شد و با حضور نماینده حقوقی مخابرات استان همدان پرونده نامبردگان به دادسرا ارسال و از آن طریق با قرار صادره مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: پلیس ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار