به خمین و دلیجان سفر نکنید

فرمانداران دلیجان و خمین از مردم خواستند به این دو شهرستان سفر نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،با توجه به اینکه دلیجان و خمین در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند فرماندار این دو شهرستان نسبت به سفر به این دو شهرستان هشدار دادند و از مردم خواستند به این دو شهرستان سفر نکنند.

براتی زاده فرماندار دلیجان گفت: متاسفانه با توجه به شرایط و محدودیت‌های ایجاد شده، نمی‌توانیم پذیرای مهمانان نوروزی به شهرستان دلیجان باشیم.

براتی زاده افزود: توجه شود که رانندگان متخلف به ازای هر روز توقف در این شهرستان ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

طهرانی، فرماندار شهرستان خمین هم گفت: باتوجه به اطلاعیه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت سفر به شهرستان‌های نارنجی، توصیه می‌کنیم که هموطنان از ورود به شهرستان خمین در ایام عید به طور جد خودداری کنند.

طهرانی افزود: اگر مسافری با پلاک غیر بومی وارد شهرستان خمین شود مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خواهد شد.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور شد و ۳۱ بهمن ماه همین سال اولین موارد در استان قم مشاهده گردید و روز اول اسفند ماه ۹۸ اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به کرونا ویروس داشت، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت نارنجی، زرد و آبی قرار دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سفر ، کرونا ویروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.