اعزام ۴۵ پزشک به مناطق محروم شیروان در ایام نوروز

فرمانده سپاه شهرستان شیروان گفت: با هماهنگی، پیگیری و برنامه ریزی سپاه این شهرستان، گروه جهادی فائزین به جهت ویزیت، درمان و خدمات دهی رایگان به مردم مناطق محروم شیروان اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ عباسعلی ریحانی فرمانده سپاه شهرستان شیروان گفت: با توجه به طرح این موضوع در آخرین جلسه شورای اداری سال ۹۹ و ستاد تخصصی پشتیبانی از گروه جهادی با مسئولین شهرستانی، مقرر شد گروه جهادی فائزین در ایام نوروز در مناطق کم برخوردار شیروان حاضر شوند.

سرهنگ ریحانی افزود: این گروه متشکل از ۴۵ پزشک عمومی، متخصص، روانشناس و پرستار هستند که برای درمان بیماران مناطق محروم بخش قوشخانه و سرحد شهرستان شیروان اعزام می‌شوند.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: در این طرح، هدف گذاری برای پوشش ۱۰ روستا در بخش‌های فوق و پیش بینی ویزیت ۵ هزار نفر در مدت ۶ روز تخمین زده شده است.

فرمانده سپاه شیروان ادامه داد: در این گروه جهادی ۱۹ دندانپزشک، دو پزشک جراح فک و صورت، یک متخصص رادیولوژی، یک متخصص اطفال، یک متخصص داخلی، یک متخصص گوش و حلق و بینی به منطقه اعزام می‌شوند.

سرهنگ ریحانی همچنین با بیان اینکه پنج پزشک عمومی، یک اپتومتریست، دو روانشناس و یک داروساز نیز در این تیم پزشکی حضوری فعال دارند، گفت: تاکنون تعداد هزار عدد عینک تهیه شده است که بصورت رایگان بین بیماران و با توجه به تشخیص چشم پزشک توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان شیروان یادآور شد: همچنین دو پرستار، یک نفر متخصص نانو، یک نفر بهداشت حرفه‌ای و سه نفر دستیار و ۱۵ نفر نیز به عنوان پشتیبانی در این گروه حضور دارند.

سرهنگ ریحانی با اعلام اینکه زمان حضور این گروه جهادی در منطقه از پنجم فرودین و به مدت ۶ روز خواهد بود، گفت: تمامی خدمات اعم از ویزیت، درمان، دارو در این طرح بصورت رایگان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.