بسته مجازی هنرمندان به تاریخ ۴ فروردین؛

خواننده پرطرفدار موسیقی پاپ عزادار شد/ عکس جدید از پشت صحنه «بچه مهندس ۴» / استوری آقای بازیگر حوالی حرم امام رضا

پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

سعید آقاخانی، کارگردان و بازیگر شناخته شده تلویزیون که هم اکنون در سریال پرطرفدار «نون خ» ایفای نقش می‌کند به تازگی تصویری از خود در این سریال را با کاربران فضای مجازی به اشتراک گذاشته است.

ورالدین خانزاده...عکس از میثم محمدی"

"نورالدین خانزاده در سریال نون خ

 

ایمان قیاسی، که با اجرای برنامه «عصر جدید» در کنار احسان علیخانی بیش از پیش شناخته شد، در جدیدترین فعالیت مجازی‌اش پستی را در صفحه خود منتشر کرده و ضمن آرزوهای خوب برای مردم در سال جدید نوشت:

"امسال دلم روشن است که اتفاقات خوبی خواهد افتاد برای همه مردم ایران ، امیدوارم کنار هم تمرین کنیم بخشندگی و مهربانی و گذشت و صبوری و تلاش را که کلید خوشبختی است...دلتون شاد باشه و کلی مراقب خودتون باشید
برای همه مهر و محبتتون به عصرجدید ممنونم و امیدوارم بتونیم باز کنارتون باشیم
"

دعاهای خوب ایمان قیاسی برای مردم

 

کاوه خداشناس، بازیگر جوان سینما و تلویزیون، تصویری از خود در پشت صحنه برنامه «اتم» را در صفحه‌اش منتشر کرد.

" مبارکه
پشت صحنه برنامه اتم .
به زودی
عکاس : سید امیر اسدی
"

کاوه خداشناس در پشت صحنه برنامه اتم

 

گرشا رضایی، خواننده معروف موسیقی سبک پاپ با اشتراک گذاشتن پستی در صفحه خود خبر فوت مادرش را داد. کاربران و چهره‌های شناخته شده بسیاری با انتشار پیام‌هایی در ذیل این پست، فوت مادر او را تسلیت گفته و برایش آرزوی صبر و آرامش کردند.

گرشا رضایی عزادار شد

 

شیوا خسرومهر، بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال «بچه مهندس» نیز ایفای نقش کرده است، تصویری از حضور خود و سایر هنرمندان سر صحنه فیلمبرداری این سریال را منتشر کرد.

"همین الان شبکاری
سریال تلویزیونی بچه مهندس ۴
چهارشنبه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۰
پشت صحنه
تهیه کننده : سعید سعدی
نویسنده : حسن وارسته
کارگردان : احمد کاوری
پخش : از اول ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰
از شبکه ی دوم سیما
عکس ، سلفی"

پشت صحنه سریال بچه مهندس

 

داریوش فرضیایی، مجری برنامه‌های کودک و نوجوان با اشتراک گذاشتن استوری زیر در صفحه شخصی‌اش، درگذشت مادر گرشا رضایی را صمیمیانه تسلیت گفت.

تسلیت عمو پورنگ به گرشا رضایی

 

امیرمحمد زند، هنرپیشه سینما و تلویزیون که به نظر می‌رسد به شهر مشهد سفر کرده است، تصویری از گنبد و بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را در استوری خود به اشتراک گذاشت که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

استوری امیرمحمد زند در حوالی حرم امام رضا(ع)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار