سرهنگ شیرانی خبر داد؛

جاده چالوس از ساعت ۱۱ امروز تا اطلاع ثانوی مسدود می‌شود

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: جاده چالوس از ساعت ۱۱ امروز تا اطلاع ثانوی مسدود می‌شود و مسیر جایگزین جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار کرد: با توجه به اطلاعیه قبلی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اضافه شدن تعدادی از شهر‌های جدید به گروه قرمز و نارنجی و اتمام مهلت ۳ روزه برای خروج خودرو‌ها با پلاک غیر بومی از این شهر‌ها، از امروز برابر مقررات در صورت مشاهده تردد خودرو با پلاک غیربومی در این شهر‌ها اعمال جریمه یک میلیون تومانی در شهر‌های قرمز و پانصد هزارتومانی در شهر‌های نارنجی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری مردم در عمل به ابلاغیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شاهد کاهش روند بیماری کرونا و شکستن زنجیره شیوع و انتقال آن باشیم.

سرهنگ شیرانی بیان کرد: با توجه به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید و بارندگی و احتمال وقوع بهمن و ریزش سنگ در جاده چالوس، این جاده از ساعت ۱۱ امروز تا اطلاع ثانوی به منظور حفظ ایمنی تردد و پیشگیری از وقوع حادثه مسدود می‌شود و مسیر جایگزین جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.

وی با اشاره به انسداد محور هراز  به علت وزش بادشدید، یادآور شد: آزادراه تهران ـ شمال از ساعت ۱۱ امروز از ورودی بزرگراه شهید همت و بزرگراه آزادگان تا اطلاع بعدی کاملاً مسدود می‌شود و مسیر جایگزین محور هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین ـ رشت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار