اجرای ۱۵ هزار متر مربع نقاشی دیواری نوروزی در مشهد

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: بیش از ۱۵ هزار متر مربع نقاشی دیواری نوروزی بر دیوارهای سطح مشهد اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدحسین مصحفی رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان این‌که یکی از جنبه‌های زیبا و هنری اجرا شده در سطح شهر در راستای استقبال از بهار اجرای دیوار نگاری متفاوت در شهر است، گفت: اجرای نقاشی دیواری در سطح شهر به زیباسازی و فضاسازی شهری کمک زیادی می‌کند. همچنین این اقدام باعث افزایش روحیه شهروندان و ایجاد حس پویایی در شهر می‌شود.

او افزود: بر این اساس در سال جاری در موضوع استقبال از بهار ۱۵ هزار و ۱۶۲ متر مربع نقاشی دیواری در سطح مناطق اجرا شده است. از این رقم هشت هزار و ۲۲۴ متر آن در سطح یک و ۶ هزار و ۹۳۸ متر در سطح دو با موضوع طبیعت خراسان اجرا شده است.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: در سطح منطقه یک پنج اثر، در منطقه دو ۲ اثر، در منطقه سه ۲ اثر، در منطقه چهار دو اثر، در منطقه پنج سه اثر در منطقه ۶ یک اثر، در منطقه هشت یک اثر، در منطقه ۹ یازده اثر، در منطقه ۱۰ سه اثر، در منطقه ۱۱ سه اثر و در منطقه ۱۲ دو اثر اجرا شده است.

مصحفی بیان کرد: عمده‌ترین موضوعات اجرای این آثار شامل داستان‌هایی از شاهنامه، طبیعت جاری، گونه‌های گیاهی خراسان، باغ انار، نوای خراسانی، طبیعت شاد و خانواده و عید دیدنی تلفنی است.

انتای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار