۲۲۰ بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری انجام شده است

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه گفت: در ایام نوروز ۲۰ تیم نظارتی وضعیت تاسیسات گردشگری استان را رصد می‌کنند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی صابر بااشاره به تشدید نظارت‌ها بر فعالیت تاسیسات گردشگری استان کرمانشاه، اظهار کرد: به منظور نظارت بر عملکرد و خدمات دهی مناسب تاسیسات گردشگری استان به مسافران نوروزی ۴۰ نفر از همکاران این اداره‌کل در قالب ۲۰ تیم کار نظارت را انجام خواهند داد.

صابر با اعلام اینکه در دو روز گذشته بیش از ۲۲۰ مورد بازدید نظارتی در سطح استان انجام شده، افزود: نظارت بر عملکرد تاسیسات مجاز و رعایت دستورهای بهداشتی در این اماکن در دستور کار این تیم‌های نظارتی قرار دارد.

او با تاکید بر اینکه اقامت صرفا در اماکن دارای مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مجاز است، بیان کرد: هرگونه اقامت در مدارس، پارک‌ها و سایر اماکن غیر مجاز ممنوع است.

معاون گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: تیم‌های نظارت در سطح استان با بازدید‌های شبانه‌روزی با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی با فعالیت اماکن غیرمجاز برخورد خواهند کرد.

او افزود: همچنین با همکاری شهرداری از اقامت و برپایی چادر در پارک‌ها و سایر اماکن عمومی ممانعت به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.