توقیف ۲۰۳ خودرو در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان از توقیف ۲۰۳ خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به حضور شبانه روزی پلیس در جاده‌ها و محور‌های درون و برون شهری برای تامین نظم ترافیکی، گفت: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ حادثه رانندگی منجر به فوت در سطح استان رخ نداده که این مهم حاصل همکاری مردم در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و البته حضور فعال پلیس بوده است.

او افزود: از ابتدای آغاز طرح نوروزی پلیس، تعداد ۱۸۹ دستگاه وسیله نقلیه در محور‌های برون شهری و ۱۴ دستگاه در درون شهر‌های استان توقیف که اکثر آن‌ها خودرو‌های با پلاک بومی هستند و بعلت تخلفات حادثه ساز اعمال قانون شده اند.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به خسارات جانی، مالی و روحی سوانح رانندگی، تاکید کرد: حوادث رانندگی، نتیجه یک لحظه غفلت و سهل انگاری هستند که به سادگی می‌توان از وقوع آن‌ها پیشگیری کرد.

سردار دادگر در پایان با تاکید بر آمادگی کامل پلیس گلستان برای اجرای ماموریت‌های مختلف و دفاع از نظم و امنیت جامعه گفت: از شهروندان محترم و قانونمدار تقاضا داریم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده و از رفتن به سفر پرهیز کنند تا هرچه زودتر شاهد ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا باشیم.


انتهای پیام/ق 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار