رشد ۸۱ درصدی تردد در آزاد راه‌های زنجان

مدیرکل راهداری زنجان گفت: از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ اسفند ماه سال۹۹،حدودا  ۲۰۹ هزار و ۲۰۶ مورد تردد ثبت شده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  علی اکبری مدیرکل راهداری زنجان گفت: تردد در آزاد راه‌های زنجان به قزوین و زنجان به تبریز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته  بیش از ۸۱ درصد رشد دارد.

او ادامه داد: از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ اسفند ماه سال۹۹،حدودا  ۲۰۹ هزار و ۲۰۶ مورد تردد ثبت شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۷۱ درصد رشد دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان همچنین از وجود ۳۷ دستگاه نظارت تصویری در جاده‌های استان زنجان خبر داد و گفت: ۵۸ دستگاه تردد شمار در جاده‌های استان زنجان فعال است.

علی اکبری تاکید کرد: برای کاهش شیوع کرونا سلامت مسافران به صورت الکترونیکی در استان زنجان سنجش می‌شود و سلامت مسافران از طریق سکوی سازمان فناوری اطلاعات ایران رصد و در صورت مثبت بودن پاسخ سامانه مذکور از فروش بلیط و ارائه خدمات به فرد مورد نظر خودداری می‌شود.

او با بیان اینکه ارائه هر گونه خدمات مسافرتی داخلی و بین‌المللی به افراد ملزم به رعایت دوره قرنطینه است و خدمات به بیماران کرونایی ممنوع است، ابراز داشت: همه شرکت‌های مسافربری موظف هستند پیش از فروش بلیط و در لحظه سفر و قبل از سوار شدن مسافر به وسیله نقلیه نسبت به استعلام وضعیت سلامت مسافران اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ف

برچسب ها: تردد ، آزادراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.