سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ؛

خودرو‌های عملیاتی آتش‌نشانی قم در مراکز تجمع مستقر خواهد شد

کریمی گفت: با توجه به تردد‌هایی که از مسیر‌های ورودی شهر قم صورت خواهد گرفت، در عوارضی در صورت نیاز یک دستگاه خودروی عملیاتی آتش نشانی مستقر خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حمید کریمی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به وظیفه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در برقراری ایمنی شهر گفت: به همین منظور استقرار خودرو‌های عملیاتی آتش‌نشانی در مراکزی که احتمال تجمع همشهریان و زائران وجود دارد، پیش بینی شده است.

کریمی عنوان کرد: با توجه به دستورالعمل های کرونایی مراکز زیارتی نباید برنامه خاص و تجمعی داشته باشد، اما سازمان آتش نشانی استقرار خودروهایش را از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر روز شنبه ۳۰ اسفند برنامه ریزی کرده تا لحظه تحویل سال ایمنی مردم حفظ شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم  تصریح کرد:استقرار خودرو‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی تا پایان مراسم‌های حضوری و یا مجازی این مراکز اتفاق خواهد افتاد.

او افزود: استقرار خودرو‌های عملیاتی در ابتدای بلوار بهار، نزدیکی باب الجواد حرم مطهر، میدان معلم، ابتدای خیابان چهار مردان و پارکینگ شرقی حرم مطهر برنامه‌ریزی شده و گشت موتوری در اطراف رینگ حرم مطهر فعال خواهد بود.

کریمی ادامه داد: به منظور تامین ایمنی مسجد مقدس جمکران در لحظات تحویل سال هم استقرار خودرو‌های عملیاتی در میدان بقیه الله، بلوار انتظار و میدان آل یاسین پیش بینی شده و رینگ مسجد مقدس جمکران هم توسط اکیپ موتوری پوشش داده می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: با توجه به تردد‌هایی که از مسیر‌های ورودی شهر قم صورت خواهد گرفت، در عوارضی نیز در صورت نیاز یک دستگاه خودروی عملیاتی آتش نشانی مستقر خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار