توزیع یک هزار و ۶۱۰ تن مرغ در لرستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: طی ۵ روز گذشته یک هزار و ۶۱۰ تن مرغ در کشتارگاه‌های سطح استان کشتار و در بازار توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،اسفندیار حسنی مقدم،رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان اظهار کرد: این مقدار مرغ توزیع شده حداقل سه برابر متوسط مصرف استان است که در طول تاریخ استان بی سابقه بود.
او افزود: براساس آمار موجود از ۲۵ اسفند تا شب گذشته به ترتیب ۲۵۹ تن، ۲۸۲، ۳۹۰، ۳۰۸ و ۳۷۱ تن مرغ در استان کشتار شده است.
حسنی مقدم بیان‌کرد: همچنین به منظور رفاه حال شهروندان هم استانی برای اولین بار در شب عید و ایام تعطیلات نوروزی روند کشتار مرغ و توزیع آن در سطح استان ادامه خواهد یافت و همکاران سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان نظارت‌های لازم بر کشتار مرغ و عرضه آن به بازار مصرف را خواهند داشت.
او  اضافه کرد: به منظور رفاه حال شهروندان مقدار ۲۳۰ تن مرغ منجمد توسط شرکت پشتیبانی امور دام به استان لرستان اختصاص یافته که طی چند روز اخیر مقدار ١٨٠ تن از این مقدار توسط مباشرین سازمان صنعت، معدن و تجارت بین شهروندان توزیع شده است.

او تصریح کرد: ۸۰ تن باقیمانده به تدریج در ایام تعطیلات نوروزی بین شهروندان توزیع خواهد شد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: علاوه بر این ۵۰ تن گوشت مرغ منجمد به صورت فوق‌العاده به استان لرستان اختصاص یافته و در ایام تعطیلات نوروزی جهت تنظیم بازار مصرف در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتها پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.