استاندار اردبیل:

کلیه حقوق و مزایای کارمندان دولت پرداخت شد

استاندار اردبیل از پرداخت حقوق و مزایای کامل تمامی کارکنان استان در سال۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در جلسه هم اندیشی با ذی حسابان دستگاه‌های اجرایی که در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد گفت: کار ذی حسابان و مدیران مالی بسیار حساس و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و زحمات این عزیزان جای تقدیر و تشکر دارد.

او با بیان اینکه تعامل همه جانبه مدیران مالی، دستگاه‌های اجرایی را برای رسیدن به اهداف عالیه نظام کمک می‌کند افزود: جذب به موقع اعتبارات، صیانت از بیت المال و اموال دولتی به ویژه حرکت در راستای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف و وظایف ذیحسابان مستقر در دستگاه‌های اجرایی است که با تحقق اهداف دستگاه‌های اجرایی مردم هم برای آینده و نظام امیدوار می‌شوند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با تلاش ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌های استان، کلیه حقوف و اضافه کاری و یای مزایای کارکنان در سال ۹۹ تامین و پرداخت شد که در استانه عید نوروز باعث خوشحالی کارکنان و خانواده‌های این عزیزان شد.

بهنام جو در پایان از رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سرپرست اداره کل امور اقتصادی و دارایی به جهت پیگیری و تلاش برای تامین منابع مالی، هزینه و گرفتن تخصیص از سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت اقتصاد و دارایی تقدیر کرد.

در این جلسه برخی از مدیران مالی، ذیحسابان و رییس مدیریت برنامه ریزی، سرپرست امور اقتصاد و دارایی به منظور تسریع در روند پرداخت و هزینه منابع مالی پیشنهاد و راهکار‌های خود را ارایه دادند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۲:۲۴ ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
یک ساله اداره آموزش و پرورش اضافه کار دریافت نکرده خدا را شکر کسی نمی گوید ممکنه کسی شب عیدی پول تو جیب نداشته باشه من که نفرین هر سال مسئولین رو می کنم حالا دست پیش گرفته اند پس نیفتند