تکیه به داخل راه‌حل عبور از مشکلات معیشتی

عده‌ای با اعتماد به دشمن، کشور را به سمت لبه پرتگاه بردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مصطفی بازوند فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر با بیان اینکه پاسداری از انقلاب به لباس نیست بلکه به اندیشه است، گفت: هر فردی که منظومه اندیشه‌ای انقلاب اسلامی را بداند که برگرفته از امامین انقلاب است و بتواند از آن حراست کند، پاسدار محسوب می‌شود.

او یکی از ارکان اصلی منظومه فکری انقلاب اسلامی را، دشمن و دشمن‌شناسی اعلام کرد و افزود: هر فردی که به درستی این رکن را بفهمد و مقابل دشمن بایستد، قطعا مصداق پاسداری از انقلاب اسلامی است.

بازوند با تاکید بر اینکه دشمن همیشه برداشتن گام اول را از طرف شما می‌خواهد، بیان کرد: در هشت سال گذشته عده‌ای با اعتماد به دشمن، کشور را به سمت لبه پرتگاه بردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر با بیان اینکه پاسداری از انقلاب به لباس نیست بلکه به اندیشه ادامه داد: در شرایطی که اکنون دچار آن هستیم و خسارت‌هایی که برجام و اعتماد به دشمن برای کشور به بار آورده است، عده‌ای در داخل با وقاحت تمام به دنبال این هستند که باز هم قدم اول را برای دشمن بردارند.

این مسئول عیب‌جویی، سخن‌چینی و مانع خیر بودن را از ویژگی دیگر دشمنان بر اساس آیات قرآن دانست و عنوان کرد: دشمن کسی که طی سال‌های اخیر برای تنظیم بازار خود، میلیون‌ها تن گندم را به دریا می‌ریزد، اما به مردم فقیر کشورش نمی‌دهد.

بازوند با اشاره به وجود بیش از ۴۰ میلیون فقیر در آمریکا، گفت: آیا با کشوری که برای ضرر نرسیدن به سرمایه‌دارانش، مواد غذایی را به دریا می‌ریزد، می‌شود مذاکره و سازش کرد و از آن‌ها امتیاز گرفت؟

او ویژگی دیگر دشمن را متجاوز بودن عنوان و با اشاره به جنایات فجیع آمریکا در عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان و یمن، افزود: ویژگی دیگر دشمن کینه‌توزی است و تا زمانی که از آن‌ها تبعیت محض نداشته باشیم، از ما راضی نخواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه بی‌ریشه بودن و زیاد بدن عِده و عُده از دیگر ویژگی‌های دشمن است، گفت: بر اساس آیات قرآن، به بهانه آنکه تعداد، امکانات و سرمایه دشمن زیاد است، حق نداریم با آن‌ها مذاکره و سازش کنیم.

این مسئول جهاد کبیر را بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری به معنی قوی شدن و تبعیت نکردن از دشمنان دانست و بیان کرد: ما فقط در عرصه نظامی و امنیتی به جهاد کبیر عمل کرده‌ایم و اکنون با عمل نکردن به خط و خطوط دشمن به جایی رسیده‌ایم که جزو چهار کشور برتر دنیا در حوزه جنگ الکترونیک هستیم و موشک‌های دوربرد ما در فاصله ۲ هزار کیلومتری با کمترین خطا به هدف اصابت می‌کنند.

او اضافه کرد: امروز سپاه پاسداران و سایر نهاد‌های نظامی به جایی رسیده‌اند که ماهواره نظامی به فضا پرتاب می‌کنند، اما با این وجود در حوزه اقتصاد، خودروی ما پراید است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بابلسر با بیان اینکه کشوری که در حوزه هسته‌ای، نانو و سلول‌های بنیادی جزو هشت کشور برتر جهان است، اما متاسفانه در حوزه اقتصاد مردمش دچار مشکلات معیشتی هستند، اظهار کرد: راه‌حل عبور از این مشکلات بر اساس آیات قرآن، تکیه بر خود است.

بازوند پاسداری از انقلاب اسلامی را حراست از این تفکر و متناسب با این تفکر حرکت کردن دانست و تصریح کرد: هر آنچه که ما داریم از درون و تکیه بر خود است، اما برخی ذلیلانه به دنبال دشمن هستند تا رئیس‌جمهور جدید آمریکا با یک بیانیه فضای انتخاباتی ایران را تغییر دهد.


انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.