کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان:

وزش باد شدید توام با گرد و خاک اصفهان را در بر می‌گیرد

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید توام با گرد و خاک مناطق شمال، شرق و مرکز استان اصفهان را در برمی گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت‌الله علی‌عسگریان کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: الگو‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ضعیف و متناوب ناپایدار در سطح استان اصفهان تا روز جمعه است از این رو وضعیت جوی بسیاری از مناطق قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال رگبار‌های موقتی و رعد و برق به‌ویژه در مناطق شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: امروز وزش باد شدید و طوفان لحظه‌ای مناطق شمال، شمال شرق و مرکز استان اصفهان را در بر می‌گیرد که به کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی منجر می‌شود و احتمال اختلال در تردد شهری و جاده‌ای دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان همچنین به وضعیت جوی آخرین روز سال ۹۹ اشاره و خاطرنشان کرد: آسمان بسیاری از مناطق استان روز شنبه ۳۰ اسفند صاف تا کمی ابری است و جوی به نسبت آرام توأم با وزش باد پیش بینی می‌شود.

او با اشاره به افزایش یک تا سه درجه‌ای دمای هوای استان در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.