امنیت استان مرهون توانمندی و قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح است

استاندار آذربایجان شرقی امنیت استان را مرهون توانمندی و قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح دانست و از نقش‌آفرینی سپاه و بسیج در عرصه صیانت از دستاورد‌های انقلاب و کمک به حل مسائل و مشکلات استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با فرمانده سپاه عاشورا به مناسبت روز پاسدارگفت:استان آذربایجان شرقی به‌رغم همه مسائل و مشکلاتی که در داخل و خارج از کشور وجود دارد، یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و این امنیت، مرهون تدبیر و همراهی نیرو‌های نظامی و انتظامی است.

او با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ناامن کردن مرز‌های کشورمان در جریان مناقشه قره‌باغ افزود:با حضور آگاهانه سپاه و ارتش که پس از اعلام به‌موقع مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران از سوی رهبر معظم انقلاب اتفاق افتاد،دشمنان نتوانستند امنیت مرز‌های ما را خدشه‌دار کنند.

 اوبا بیان اینکه حضور سپاه و بسیج در تمام عرصه‌ها پربرکت بوده است گفت:آخرین دستاورد سپاه و بسیج در عرصه مبارزه با کرونا بود که از زمان آغاز طرح شهید سلیمانی، زنجیره انتقال این بیماری کنترل شده و به مرحله تثبیت و مدیریت رسیده‌ایم.

استاندار آذربایجان شرقی تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه اقتصادی را ریشه اساسی بسیاری از مشکلات کشور عنوان کرد و گفت: این آخرین حربه دشمنان است و با آگاهی و هوشیاری مردم و توانمندی و قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح، دشمن جرأت تجاوز به خاک کشورمان را به خود نخواهد داد.

سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا هم در این دیدار با اشاره به همدلی، هماهنگی و انسجام میان بخش‌های مختلف استان، گفت:هیچ مشکل امنیتی در استان نداریم و این موفقیت در سایه هوشیاری مردم استان و آمادگی نیرو‌های مسلح حاصل شده است.

او با قدردانی از برخورد‌های منصفانه و نگاه عالمانه مدیریت ارشد استان نسبت به مسائل و مشکلات  افزود:در سایه تدابیر مسئولان و نجابت و بزرگواری مردم، خوشبختانه در عرصه‌های مختلف استان، چالش خاصی وجود ندارد و وضعیت استان از نظر شاخص‌های مختلف در یک تعادل نسبتاً مناسبی قرار دارد.

اوتحریف واقعیت را مهم‌ترین عامل فشار‌های روانی در جامعه عنوان کرد و گفت: دشمنان با بزرگنمایی مشکلات و انکار نقاط قوت کشور، به دنبال ایجاد فضای رسانه‌ای و روانی با هدف دلسرد کردن مردم هستند که این موضوع بیشتر از تحریم‌های اقتصادی مردم ما را تهدید می‌کند.
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.