فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر خبر داد؛

شناسایی و دستگیری عامل برداشت اینترنتی در دره شهر

سرهنگ محمدزمان بیگی از شناسایی و دستگیری عامل برداشت اینترنتی غیر مجاز از شهروندان در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدزمان بیگی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: در پی مراجعه و اعلام شکایت احدی از شهروندان به پلیس فتا شهرستان دره شهر مبنی بر اینکه مبالغ قابل توجهی بصورت اینترنتی از حساب وی برداشت شده است، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد طی چندین مرحله مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر، خاطر نشان کرد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی متهم که از بستگان نزدیک شاکی بود شناسائی ودستگیر شد.

سرهنگ بیگی با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، به شهروندان توصیه کرد:اطلاعات حساب بانکی، جزء اطلاعات خصوصی هرشخص بوده و به منظور پیشگیری و جلوگیری از وقوع هرگونه جرایم اینترنتی لازم است افراد درحفظ و نگهداری کارت‌های بانکی و اطلاعات آن جدیت داشته باشند و از دراختیارقراردادن آن به دیگران خودداری کنند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.