۱۰ بازیکن منفور در فوتبال جهان + تصاویر

۱۰ بازیکن منفور در جهان فوتبال با فریب داور و شبیه سازی باعث تغییر نتیجه بازی و یا اخراج بازیکنان حریف شده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از بازیکنان فوتبال جهان در داخل و خارج از زمین، رفتار‌هایی را از خود نشان داده اند که کمبود در شخصیت و اخلاق آن‌ها را نشان می‌دهد.

این لیست شامل فوتبالیست‌های فعال در لیگ‌های معتبر است. اکثر این بازیکنان از لیگ برتر انگلیس و لالیگای اسپانیا را شامل می‌شود و این ۲ لیگ معتبر فوتبال با در اختیار داشتن بیشترین بازیکنان منفور در این زمینه رکوردار هستند.

۱. نیمار

نیمار جونیور در اغراق کردن و فریب دادن داور بسیار مهارت بالایی دارد تا جایی پیش می‌رود که باعث خشم همه بازیکنان می‌شود.

این بازیکن تمایل زیادی به بازی گروهی ندارد و باعث نا امیدی و سرشکستگی هواداران می‌شود.

۲. کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان جهان است، اما برای بعضی از هوداران فوتبال جزء منفورترین بازیکنان است. رونالدو به دلیل گرفتن خطا و تمارض برای فریب دادن داور در این لیست قرار دارد.

۳. لوئیز سوارز

اکثر هواداران لوئیز سوارز بازیکن تیم ملی فوتبال اروگوئه را در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی و دیدار مقابل غنا به یاد می آورند. این بازیکن در آن بازی، با دست خود توپ را از روی خط دروازه اروگوئه بیرون کشید پس از آن داور بازی سوارز را اخراج کرد و برای غنا پنالتی گرفت. در نهایت ضربه پنالتی غنایایی ها تبدیل به گل نشد و به نوعی سوارز باعث صعود تیم ملی خود به مرحله بعد شد.

همچنین او در زمانی که در تیم فوتبال آژاکس هلند عضویت داشت، یکی از  بازیکن تیم رقیب را در یکی از دیدار های لیگ این کشور گاز گرفت. سوارز پس از انتقال به لیگ برتر انگلیس، پس از گرفتن چند پنالتی برای لیورپول، بار‌ها و بار‌ها به فریب داور متهم شد.

۴. رحیم استرلینگ

رحیم استرلینگ در سن ۲۰ سالگی به دنیای حرفه‌ای فوتبال وارد و تبدیل به یک ستاره شد و پس از آن به منچسترسیتی رفت.  او در بازی تیم ملی انگلیس مقابل نیجریه با شبیه سازی یک صحنه خطا می‌خواست داور را مجاب به گرفتن پنالتی کند که داور متوجه زیرکی این بازیکن شد و آن را با یک کارت زرد جریمه کرد.

رحیم استرلینگ در شبیه سازی خطا مهارت زیادی دارد و همین مسئله باعث شد که او هم در لیست بازیکنان منفور قرار بگیرد.

۵. سرخیو راموس

اکثر هواداران از سرخیو راموس بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید به عنوان کثیف‌ترین بازیکن دنیای فوتبال یاد می‌کنند؛ چون او در بیشتر خطا‌ها، دعوا‌ها، تمارض و... نقش دارد. راموس رکوردار دریافت کارت قرمز است، چون سبک بازی خشنی دارد و تمام بازیکنان را عصبانی می‌کند. کاپیتان کهکشانی‌ها یک مدافع سخت گیر است که دارای خلق و خوی خشن است.

۶. دیگو کاستا

دیگو کاستا به دلیل بد خُلقی و برخورد نامناسب با سایر بازیکنان مشهور است. او به دلیل انجام چندین خطا مورد خشم هواداران تیم‌ها قرار گرفته است. کاستا در مسابقات فوتبال درگیر جنگ روانی است.


بیشتر بخوانید


۷. اشلی یانگ

این بازیکن انگلیسی سال ۲۰۲۰ به ترکیب تیم اینتر اضافه شد. او زمانی که در تیم منچسریونایتد شهرت زیادی در فریب دادن داوران داشت.  یانگ قبل از پایان سال ۲۰۱۲ و در ۲۰۰ بازی در لیگ برتر ۱۱ پنالتی رابه دست آورد و در فصول بعدی نیز به شبیه سازی و فریب داور ادامه داد.

۸. دله علی

دله علی، بر خلاف اینکه بازیکن نسبتا جوانی است، ولی شهرت خیلی زیادی در شبیه سازی، فریب داور و گرفتن خطا دارد. او در بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ بیشتر از هر بازیکنی داوران را فریب داده و باعث خشم اکثر هواداران تیم‌های رقیب خود شده است.

۹. بوسکتس

بوسکتس هافبک تیم فوتبال بارسلونا دقیقا مانند هم تیمی‌های سابق خود (دنی آلوز و پدرو) سطح جدیدی را برای شبیه سازی و فریب داور به وجود آورد.

او بازیکنی است که از صحنه‌های کوچک و قابل چشم پوشی در جریان بازی، به نفع تیم بارسلونا خطا می‌گیرد و باعث خشم اکثر هواداران فوتبال شده است.

۱۰. ادن هازارد

این بازیکن به دلیل داشتن خلق و خوی بد مشور است . او در سال ۲۰۱۳ و در دیدار مقابل سوانسی در یکی از صحنه‌های بازی، توپ را به سمت توپ جمع کن کنار زمین شوت کرد و او را به باد کتک گرفت. همین موضوع باعث خشم اهالی فوتبال شد و خیلی ها از او متنفر شدند.

تنظیم: بهنام روان پاک

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۰۰:۰۹ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
من از وقتی بازی رئال مادرید 3-1 لیورپول رو دیدم دیگه راموس رو مثل قبل دوست ندارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
چه با حال نمیدونستم تا الان
تشکر....
آخرین اخبار