نصب تابلو‌های خبری در سطح شهر یزد

محمد مرزبان مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک از بهره برداری تابلو‌های متغیر خبری در سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد مرزبان، مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد گفت: به منظور اطلاع رسانی از وضعیت ترافیک معابر، وقوع تصادفات، انجام عملیات عمرانی و غیره سه دستگاه تابلو پیام متغیر خبری با هزینه بیش از سه میلیارد ریال در بلوار‌های کاشانی، جانباز و جمهوری نصب و به صورت آنلاین به بهره برداری رسید.

او ادامه داد: امروزه با توجه به اهمیت روز افزون کنترل ترافیک و سیستم‌های حمل و نقل جاده‌ای و انتقال اطلاعات و گزارش‌های لحظه‌ای وضعیت مسیر‌ها به رانندگان، جایگاه ویژه‌ای برای تابلو‌های اعلام پیام متغیر ایجاد شده است.

سرپرست مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد از خط کشی محوری خیابان‌ها و معابر سطح شهر خبر داد و بیان کرد: این عملیات به طول ۳۰۰ هزار متر و با صرف هزینه‌ای بیش از ۲۱ میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال در دست اقدام است.

محمد مرزبان با بیان اینکه عملیات خط کشی معابر و خیابان‌ها برای بهبود عبور و مرور و کاهش تصادفات در حال اجرا است، اظهار امیدواری کرد: عملیات خط کشی معابر از ابتدای سال آغاز شده و تا پایان سال جاری ۳۰۰ هزار مترطول از معابر خط کشی می‌شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار