برای کمک به آزادی زندانیان؛

ورزشکاران کرمانی مدال های خود را برای فروش گذاشتند

پیمان نصیری و حسین اسلامی مدال‌های خود از رقابت‌های بین المللی را جهت کمک به آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد بدهکار مالی برای فروش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در مرحله پنجم نهضت آزادسازی محکومان مالی جرایم غیر عمد زندان‌های استان کرمان  ۲۳زندانی بدهکار مالی طی پنج مرحله با کمک جامعه ورزش آزاد شدند که برای آزادسازی این تعداد از محکومین مبلغ ۸۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیاز بود که قریب به ۸۰۰ میلیون تومان ستاد دیه و ۲۵۰ میلیون تومان به همت خیران و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به همت بسیج ورزشکاران برای آزاد سازی این افراد پرداخت شد.

رمضان امیری، مدیر کل زندان‌های استان کرمان دراین مراسم بااشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی درهمه فضا‌های جامعه برای جامعه بشریت و مسلمانان خیر و برکت‌های فراوانی داشته است گفت:امروز نگاه زندانبانی به زندانی تغییر کرده که نگاه اصلاحی و تربیتی است و باید درزندان از زندانی دستگیری شود.

او افزود:همکاری همه دستگاه ها، خیران، برای جلب رضایت شکات در زمینه آزادی زندانیان بدهکار مالی قابل تقدیر است.

موسوی قوام، مدیرعامل ستاددیه استان کرمان هم گفت:امیدواریم بابرگزاری جشن‌های گلریزان درماه مبارک رمضان در۲۳شهرستان زمینه آزادی ۱۶۰زندانی دیگر فراهم شود.

موسوی قوام رئیس ستاد دیه استان کرمان در آیین پنجمین مرحله نهضت آزاد سازی محکومین مالی جرایم غیر عمد زندان‌های استان کرمان که با مشارکت جامعه ورزش استان کرمان برگزار شد به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان کمک خیران که به آزادی زندانیان پرداخت کرده بودند اشاره کرد و افزود: کاری که از آذر ماه سال ۹۹ شروع شد و با حضور در جلسات صلح و سازش و گفتگو با شاکیان اقدام به اخذ رضایت از آنان انجام شد.

موسوی قوام به زمینه آزاد سازی ۱۴۰ محکوم جرایم عمد و غیرعمد از ابتدای آذرماه سال ۹۹ در ۵ مرحله در مجموعه ستاد دیه اشاره و افزود: برای آزادی این تعداد محکوم به مبلغ ۱۴۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیاز بود که با برگزاری جلسات صلح و سازش در کل استان و با مشارکت اقشار مختلف بسیج مبلغ ۱۱۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تخفیف گرفته شد که با این کار خود شاکیان جز خیران قرار گرفتند و مبلغ ۱۷ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان خود مدد جویان تهیه کردند و ۵ میلیارد و ۱۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کمک ستاد دیه از کمک‌های خیران پرداخت و مبلغ ۱ میلیارد و ۱۵۲ میلیون تومان از ستاد کل کشور دریافت گردید و مبلغ ۷۱۰ میلیون تومان نیز بصورت تسهیلات دراختیارمددجویان قرار گرفت.

پاریزی، مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان هم گفت: توفیقی پیدا شد دراقدامی ارزشمند در سازمان بسیج ورزشکاران درپهناورترین استان کرمان نقش موثری را درآزادی زندانیان داشته باشیم.

او افزود: دراستان کرمان مجموعه نهاد‌ها و عواملی که می‌توانند کمک کنند ورود کردند تا شاهد اتفاقات خوبی در زمینه آزادی زندانیان باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان  تصریح کرد: برای آزادی این زندانیان ازظرفیت پیشکسوتان ورزشی، قهرمانان و...  استفاده کردیم و با تشکیل کمیته‌ها وکارگروه‌ها کمتر ازسه هفته موفق شدیم مبلغ صدمیلیون تومان را برای آزادی زندانیان جمع آوری کنیم.

پاریزی گفت: استان کرمان افتخار داشت در پویش آزادی زندانیان جز سه استان برتر کشور قرار گیرد.

او تاکید کرد: نگاه به زندانیان بدهکار مالی نگاه ارزشمندی است که امیدواریم به سایر بخش‌های جامعه سرایت پیدا کند تانگاه مثبت و اخلاق مدارانه در جامعه از بسیاری از اتفاقات و آسیب‌ها پیشگیری شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان بااشاره به اینکه نگاه جامعه ورزش استان نگاه فرابخشی است افزود:قهرمانان کرمانی پرچمدار عزت و اقتدار استان کرمان هستند.

همچنین دراین مراسم پیمان نصیری و حسین اسلامی مدال‌های پیشین خود از رقابت‌های بین المللی را به منظور کمک به آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد بدهکار مالی برای فروش گذاشتند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار