ابوالقاسم پور: حضور تاج در AFC فایده‌ای ندارد

بازیکن سابق پرسپولیس درباره از دست دادن میزبانی مسابقات انتخابی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  بهنام ابوالقاسم پور بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه دیدار دوستانه تیم‌های رسانه ورزش و پیشکسوتان سرخابی عنوان کرد: بازی دوستانه امروز به مناسبت چهلمین سالگرد این ۲ بزرگوار بوده است و با هم بازی‌های سابق هماهنگ شد تا به اینجا بیایند و  در نهایت  آن‌ها  در قالب رسانه ورزش و منتخب پیشکسوتان بازی کردند. روح میناوند و انصاریان شاد باشد و ان شا الله این اتفاق ناگوار برای هیچ کس رخ ندهد.  

ابوالقاسم پور درباره این که با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی مسابقات انتخابی جام جهانی و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا از ایران گرفته شد، گفت: به هر حال اتفاق بدی بود که برای فوتبال کشورمان رخ داد. به نظرم مسئولان فوتبال کشورمان در  بحث مدیریتی و دیپلماسی خوب عمل نکردند.  ما می‌بینیم که کشور عربستان چندین موشک به یمن می‌زند و این کشور امنیت ندارد، اما میزبانی را به عربستانی‌ها دادند.

وزارت امور خارجه نتوانست لابی لازم را انجام بدهد 

او افزود: به نظرم موضوع سلب میزبانی از ایران به وزارت امور خارجه ما برمی گردد که نتوانست لابی لازم را انجام بدهد. همچنین نبود کرسی در فیفا هم در موضوع گرفتن میزبانی تاثیرگذار است و فردی هم که در‌ AFC حضور دارد قدرت لازم برای حرف زدن ندارد. امیدوارم دوستان جدید که به تازگی در فدراسیون فوتبال حضور یافتند در نهایت بتوانند فردی را در ‌AFC بگذارند که بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد.  

ابوالقاسم پور درباره حضور مهدی تاج به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا چقدر به فوتبال کشورمان کمک می‌کند، گفت: تاج چند سال در فدراسیون فوتبال حضور داشت و عملکردش مشخص است. به هر حال  تاج به زبان انگلیسی مسلط نیست و همین موضوع باعث می‌شود که در خیلی مسائل عقب بماند. زمانی که فرد زبانش کامل نباشد از مواضعش عقب نشینی می‌کند. نشستن تاج در صندلی مدیریت AFC  هیچ فایده‌ای ندارد. البته او زحمات خود را کشیده، اما باید یک فرد جوان و ورزشی در عرصه مدیریت جایگزین او شود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار