مطهری: امروز یا فردا تکلیف فرشاد فرجی مشخص می‌شود/ نباید کورکورانه به موضوع سلب میزبانی نگاه کنیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه دیدار منتخب سرخابی و رسانه ورزش درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه دیدار منتخب سرخابی و رسانه ورزش به مناسبت چهلمین روز درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان، اظهار داشت: به شخصه رفتن این ۲ عزیز را باور نمی‌کنم. این ۲ نفر همه جا شادی و مهربانی را تزریق می‌کردند. بزرگان فوتبال ایران دور هم جمع شده بودند و من از حضور بین آن‌ها خوشحال هستم.

او در خصوص سلب میزبانی از نمایندگان ایران در مسابقات بین المللی، اعتقاد داشت: میزبان نشدن تیم‌های ایرانی اتفاق بدی است، اما باید بپذریم که فوتبال ما در بخشی از ساختار‌ها دچار ضعف است. اگر بخواهیم کورکورانه به موضوع نگاه کنیم که چرا میزبانی را از ما گرفتند، به جایی نخواهیم رسید.

مطهری ادامه داد: باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی را انجام داد تا میزبانی را کسب کند، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و هند میزبان شد. فینالیست آسیا در هرجای کره خاکی باید تلاش خود را انجام دهد.

او درباره رقابت در خط حمله پرسپولیس، عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و باید بازیکنان بزرگی در اختیار داشته باشد. این موضوع یک دردسر خوب برای ما ایجاد می‌کند. ما در نقل و انتقالات ترابی و مغانلو را جذب کردیم و نیاز داشتیم خودمان را تقویت کنیم. امروز یا فردا تکلیف فرشاد فرجی مشخص می‌شود.

او در خصوص احتمال انتقال قرضی محمد انصاری به تیم دیگر، تصریح کرد: ما در ۴ جام درگیر هستیم بنابراین باید با یک تیم کامل در این مسابقات شرکت کنیم. ضمن این که آسیب دیدگی در فوتبال وجود دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار