نیکبخت: کنفدراسیون فوتبال آسیا به فوتبال ایران کم لطفی می‌کند

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: در چند سال اخیر AFC به فوتبال ایران کم لطفی کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا نیکبخت بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال درباره گرفتن میزبانی مسابقات فوتبال از ایران بیان کرد: ما چندین سال است که از سوی کنفدراسیون آسیا شاهد کم لطفی بودیم و گرفتن میزبانی از ایران مربوط به امروز نیست. فدراسیون فوتبال کشورمان شرایط حساسی دارد و به تازگی فدراسیون فوتبال صاحب  رئیس جدید شده  است .

او ادامه داد: قدرت فدراسیون‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس در کنفدراسیون آسیا بسیار بالا است و آن‌ها پول‌های کلانی خرج می‌کنند. با این اوصاف کار برای ما سخت‌تر خواهد شد، اما امیدوارم با حضور سکان دار جدید فدراسیون فوتبال شاهد روز‌های خوبی باشیم.

نیکبخت درباره حضور مجیدی در استقلال عنوان کرد: حضور فرهاد مجیدی در استقلال فوق العاده بوده و او جایگاه خاص  خود را در جمع آبی پوشان ثابت کرده است. من همیشه  از تمام مربیان استقلال حمایت کرده ‌ام. فرهاد مجیدی با حضورش در استقلال می‌تواند این تیم را به سوی آرامش ببرد. تیم استقلال با حمایت پیشکسوتان  خود  می‌تواند عملکرد خوبی در لیگ برتر فوتبال داشته باشد.

بازیکن سابق استقلال افزود: طبق قانون اگر بازیکنی تا نیم فصل اول پول خود را از باشگاهش نگیرد، می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند. جا به جایی بازیکنان از تیمی به تیمی دیگر راحت‌تر شده است. برای آرمان رمضانی و محمد نادری که به تیم استقلال پیوستند آرزوی موفقیت می‌کنم.

او درباره دانشگر بازیکن استقلال عنوان کرد:  محمد دانشگر بازیکن قابل قبولی است اما باید به تصمیم فرهاد مجیدی درباره واگذار کردن این بازیکن به باشگاه استقلال احترام گذاشت.

او درباره بازی دوستانه بین رسانه ورزش و منتخب پیشکسوتان سرخابی گفت: این بازی به مناسبت یادبود علی انصاریان و مهرداد میناوند برگزار شد. آرزو می‌کنم که فقط برای یادبود درگذشتگان فوتبال دور هم جمع نشویم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار