ليگ کاراته وان استانبول؛

آسیا بری صاحب مدال برنز شد/ ناکامی آل‌سعدی در کسب مدال

علی اصغر آسیابری مدال برنز کومیته وزن منفی ۷۵ کیلو گرم آقایان را در لیگ جهانی کاراته وان استانبول به دست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر آسیابری ملی پوش کاراته امروز در دیدار رده بندی مسابقات در مقابل ارمان التیمور از ترکیه دارنده نقره و برنز قهرمانی اروپا رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی برسد و صاحب مدال برنز لیگ جهانی کاراته وان استانبول شد.

آسیابری در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم آقایان ۳ دور پیروزی در مقابل حریفانی از روسیه، گرجستان و امریکا را به دست آورد و در دور چهارم مسابقات در مقابل لوئیجی بوسا نایب قهرمان جهان و قهرمان اروپا نتیجه را واگذار کرد. با راهیابی بوسا به فینال، او در جدول رپه شارژ حریفی از کشور مقدونیه را ۵ بر یک شکست داد تا راهی جدول رده بندی برای کسب  مدال برنز شود.

علاوه بر این، شیما آل سعدی ملی پوش تیم ملی کاراته برابر تیم اینگرید سوچاناکوا از اسلواکی با نتیجه ۶ بر صفر در دیدار  رده بندی وزن -۶۱ کیلوگرم  لیگ جهانی کاراته وان استانبول شکست خورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.  

اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان استانبول طی روز‌های ۲۲ الی ۲۴ اسفند در استانبول در حال برگزاری است که ۷ نماینده کشورمان موفق شدند به مرحله نهایی و رده بندی صعود کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار