در بسته حوادث امروز بخوانید؛

سرقت ۴ میلیارد طلا از یک منزل در اصفهان / کشف بیش از ۴ هزارمواد محترقه در سمیرم

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۴ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲۴ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

سرقت ۴ میلیارد طلا از یک منزل در اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان داشت: در پی وقوع یک مورد سرقت منزل در غرب شهر اصفهان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی پایگاه غرب قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام اقداماتی تخصصی موفق شدند ۲ سارق را در ارتباط با این سرقت شناسایی و با هماهنگی‌های لازم دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: این سارقان به سرقت ۴ میلیارد ریال طلا از یک منزل و ۸ فقره سرقت از دیگر منازل غرب شهر اصفهان اعتراف کردند.

سرهنگ ترکیان اظهار کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و این افراد برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به بازگرداندان اموال مسرقه به مالکان در اولویت کاری پلیس قرار دارد از شهروندان خواست، هر گونه موضوع مشکوک را در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم انجام شود.

 

کشف بیش از ۴ هزارمواد محترقه در سمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان سمیرم با اشراف اطلاعاتی مطلع شدند فردی اقدام به فروش مواد محترقه می‌کند که وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از محل زندگی این فرد بازرسی شد که بیش از ۴ هزار انواع مواد محترقه کشف شد.

سرقت ۴ میلیارد طلا از یک منزل در اصفهان / کشف بیش از ۴ هزارمواد محترقه در سمیرم



فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم ادامه داد: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه با پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ قرقانی در پایان با اشاره به اینکه بیشتر قربانیان چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند به تمامی والدین توصیه کرد: فروش مواد محترقه در پایان سال به نوعی تجارت مبدل شده است باید در شب چهارشنبه آخر سال بر رفتار و عملکرد فرزندان خود نظارت و کنترل بیشتری داشته باشند تا انشاالله با مجموعه این اقدامات در کنار اقدامات سایر دستگاه‌ها و همراهی مردم چهارشنبه آخر سالی بدون حادثه را شاهد باشیم.

 

اتوبوسی پر از یورو و دلار قاچاق در نائین

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان نائین حین کنترل یکی از محور‌های مواصلاتی به یک اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو به یک بسته کوچک که با عنوان مودم ایرانسل بسته بندی شده بود مشکوک و آن را بازرسی کردند که ۱۰ هزار و ۳۶۰ یورو و ۷۵ هزار دلار قاچاق کشف شد.

جانشین انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه ادامه داد: ارزش یورو و دلار‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۲۳ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که نیروی انتظامی با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

 

کشف ۴۰ کیلو تریاک در نایین

سرگرد "هادی کیان مهر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان نایین حین کنترل خودرو‌های عبوری به ۲ سواری تیبا و پراید مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو‌ها ۴۰ کیلو تریاک که زیر صندلی‌ها و در زاپاس خودرو جاساز شده بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین ادامه داد: در این خصوص ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرگرد کیان مهر خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و امید است شهروندان عزیز نیز اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

سقوط کارگر جوان در ساختمان نیمه ساخته

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: امروز در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر سقوط فردی از ساختمان نیمه ساز واقع در بیشه حبیب، بلافاصله ماموران ایستگاه‌های شماره یک و پنج به محل حادثه اعزام شدند.

فرهاد کاوه اهنگران افزود:آتش نشانان این کارگر حدود ۳۰ ساله را که از ناحیه سر و کمر و پا اسیب دیده بود، عوامل اورژانس دادند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار