اجرای طرح "آرامش بهاری " در ۱۷ بقعه متبرکه کرمانشاه

به مناسبت سال نو طرح "آرامش بهاری " در ۱۷ بقعه متبرکه شاخص استان کرمانشاه اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت السلام صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : برگزاری مراسم ویژه تحویل سال،برپایی خیمه‌های معرفت، برپایی غرفه‌های انتظار و مهدویت، کودک ونوجوان، مشاوره و عفاف و حجاب، برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و مناسبتی، نصب تابلو‌های نمایشگاهی و... از جمله برنامه‌های طرح آرامش بهاری در سال جدید است.

او با اشاره به شرایط کرونایی کشور طی یکسال اخیر گفت : طرح آرامش بهاری که همه ساله از ۲۸ اسفند لغایت ۱۳ فروردین ماه در بقاع متبرکه برگزار می‌شود در سال ۹۹ بعلت شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بقاع متبرکه وارد فاز خدمت رسانی به مردم در قالب برپایی ایستگاه‌های سلامت شد.

صالحی افزود: این طرح یکی از طرح‌های سازمان اوقاف و امورخیریه با رویکرد فرهنگی – مذهبی و با هدف خدمت رسانی به زائران است که طبعاً امسال نیز کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اجرای برنامه‌ها در بقاع مجری طرح رعایت خواهد شد.

مدیرکل اوقاف استان از حضور مبلغان در طول اجرای طرح خبر داد و افزود: ۱۵ مبلغ اعزامی از شهر مقدس قم و ۱۲ مبلغ بومی به صورت حضوری در خیمه‌های معرفت بقاع متبرکه فعالیت خواهند داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.