تأکید مصطفی الکاظمی بر تحکیم روابط با عمان

نخست وزیر عراق در دیدار با سفیر عمان از تحکیم روابط بین دو کشور سخن گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق امروز شنبه از تلاش کشورش برای تحکیم روابط با پادشاهی عمان خبر داد و اعلام کرد امیدوار است دوره پیش رو، شاهد هماهنگی میان دو کشور باشد.

در بیانیه‌ای که از سوی دولت عراق منتشر شده، آمده است: مصطفی الکاظمی، میزبان حامد بن عقیل عبدروس، سفیر پادشاه عمان در عراق بود.

او در ادامه افزود: سفیر عمان خطاب به مصطفی الکاظمی، سلام و درود هیثم بن طارق آل سعید، پادشاه عمان را رساند و علاقه پادشاه عمان را به پیشرفت و شکوفایی دو طرف در زمینه‌های مختلف ابلاغ کرد. مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق نیز در این دیدار سلام و درود خود را به پادشاه عمان رساند و ابراز امیدواری کرد که همکاری و تحکیم روابط بین بغداد و مسقط برقرار شود.

در بیانیه دولت عراق همچنین آمده است: در این دیدار شماری از مسائل از جمله مسائل منطقه‌ای و نیز تمامی آنچه سبب تقویت ثبات و امنیت در منطقه می‌شود، مورد توجه دو طرف قرار گرفت و در خصوص آن بحث و بررسی شد.

در ادامه این بیانیه همچنین به نقل از مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق آمده است: عراق تلاش دارد تا روابط خود را با پادشاهی عمان تحکیم کند و امیدوار است در دوره آتی شاهد هماهنگی‌هایی باشد که در جهت منفعت دو ملت دوست قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار