مرگ ۴ نفر در پی سقوط هواپیمای ترابری در قزاقستان

در پی سقوط یک فروند هواپیمای ترابری نظامی در قزاقستان، ۴ نفر جان باختند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری اسپوتنیک از سقوط یک فروند هواپیمای ترابری نظامی از مدل «آنتونوف‌ای ان-۲۶» خبر داد و اعلام کرد بر اثر این حادثه ۴ نفر جان خود را از دست دادند.

به نوشته این خبرگزاری، در پی سقوط این هواپیما که در نزدیکی فرودگاه آلماتی قراقستان به وقوع پیوست، تنها دو نفر از شش سرنشین آن جان سالم به در بردند که به بیمارستان منتقل شدند.

همچنین خبرگزاری رویترز گزارش داد وزارت امور اضطراری قراقستان گفته است یک فروند هواپیمای نظامی «آنتونوف‌ای ان-۲۶» که از نور سلطان، پایتخت قزاقستان پرواز کرده بود، به هنگام فرود در فرودگاه شهر آلماتی این کشور سقوط کرد که بر اثر آن ۴ نفر از شش سرنشین آن جان خود را از دست دادند.

وزارت امور اضطراری قزاقستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: طبق داده‌های اولیه چهار نفر کشته شده و دو نفر نیز در بیمارستان بستری شده اند.
تصاویر به دست آمده از محل حادثه از واژگون شدن هواپیما و آتش گرفتن آن خبر می‌دهد. تصاویر منتشر شده همچنین حاکی از بلند شدن دود از محل حادثه است.

خبرگزاری اینترفاکس روسیه به نقل از یک منبع نیز اعلام کرد این هواپیما متعلق به گارد مرزی قزاقستان بود که بخشی از کمیته امنیت ملی این کشور به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار