پای برق البرز به مجامع بین المللی باز شد

بیست و پنجمین کنفرانس شبکه‌های توزیع برق در اردیبهشت ۱۴۰۰ مبتنی بر ۱۳ محور به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بهنام بیات، مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز با اشاره به ارائه آخرین یافته‌های علمی صنعت برق کشور، دانشگاه‌ها و متخصصان توزیع برق در کنفرانس بیست و پنجم، گفت: سایت کنفرانس تا تاریخ ۲۵ اسفندماه باز است.

او افزود: تا کنون بیش از ۴۸۴ مقاله علمی که حاصل تلاش‌های پژوهشی و تخصصی تلاش گران حوزه دانشگاهی و صنعت بوده از طریق سایت دریافت که از این تعداد ۴۱۶ مقاله داوری مقدماتی انجام، ۳۱۳ مقاله پذیرفته و ۱۰۰ مقاله برگشت داده شده است و تمامی مقالات از طریق هیات علمی به داوران برگزیده ارسال و توسط کمیته علمی جمع بندی و انتخاب مقالات انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز در خصوص دستاورد‌های تحقیقاتی و فن آوری این شرکت گفت: افزایش ۵۷۰ درصدی حجم و مبلغ قرارداد‌های تحقیقاتی کاربردی منعقده بر مبنای اولویت‌ها و نیاز‌های اساسی شرکت، نخستین اقدامی است که در این شرکت انجام شده است.

او افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان البرز به عنوان نماینده شرکت‌های توزیع با همکاری انجمن مهندسان برق و الکترونیک ایران و دانشگاه امیرکبیر مصمم به برگزاری بیست و پنجمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع به صورت مجازی است.

بیات با اشاره به انجام هماهنگی با شرکت‌های توزیع و دانشگاه‌های سراسر کشور در جهت غنی سازی مقالات ارایه شده توسط کارشناسان این شرکت‌ها و دانشگاه‌ها، افزود: برای نخستین بار در کل کنفرانس شبکه‌های توزیع برق کشور ۴ سخنران کلیدی IEEE FELLOW از اروپا و آمریکا به نام‌های پروفسور نوچی از دانشگاه بولونیای ایتالیا- پروفسور شاهیده پور از دانشگاه ایلینویز امریکا- پروفسور رشیدی از دانشگاه EPFL سوئیس و پروفسور بخشایی از دانشگاه کوئینز کانادا در این کنفرانس حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.