میزبانی کوچه سبز شیراز از اولین و بزرگترین هفت سین بازیافتی ایران

اولین و بزرگترین هفت سین بازیافتی ایران در کوچه سبز شیراز توسط زوج خلاق شیرازی ایجاد شده و به زودی آماده رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نجاتی مدیرکوچه سبز شیراز که جاذبه‌ای گردشگری است،گفت: بزرگترین هفت سین دست ساز از مواد بازیافتی که از ۲۸ اسفند در معرض دیدعموم به نمایش گذاشته می‌شود تقریبا ۴۰ مترمربع است و تمامی مواد و وسایل به کار رفته در آن از مواد بازیافتی مثل بطری وسنگ و شیشه و کاغذ و مقوا تهیه شده و در عین حال بسیار شکیل وزیباست.

این بانوی خلاق شیرازی با قدردانی ازهمسر خود به جهت همراهی در ساخت سفره هفت سین نوروز ۱۴۰۰ هدف از این اقدام را حفظ محیط زیست وفرهنگ سازی در این زمینه و استفاده بهینه از مواد بازیافتی و همچنین ایجاد شادی و نشاط در بین اهالی محلات پایین شهر و بازدید کنندگان از این سفره نوروزی به سبک وسیاق شیرازی و ایرانی اعلام کرد.

سمیرانجاتی همچنین افزود: تعداد بسیار زیادی از وسایل زائد نظیرلاستیک ماشین، لامپ‌های سوخته، قاشق یک بارمصرف، میوه درختان کاج، چوب‌های درختان هرس شده، تکه‌های پوست تنه درخت و در بزرگترین سفره هفت سین بازیافتی دیده میشود.

او مدت زمان طراحی و ساخت و چینش این سفره را دو ماه اعلام کرد و افزو کرد: این اقدام حرکتی مستقل و بدون کمک گرفتن مادی و تدارکاتی از ارگان یانهاد خاصی و صرفا با هزینه شخصی خودم و همسرم انجام گرفته و میگیرد و امیدوارم مردم نیز از این اقدام فرهنگی استقبال و حمایت کنند.

مدیر کوچه سبز شیرازاعلام کرد: بزرگترین و اولین سفره هفت سین بازیافتی ایران از ۳ روز مانده به عیدامسال تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

کوچه سبز شیراز نامی آشنادر محافل گردشگری و واقع درمحله ده پیاله (بولوارماذون قشقایی، خیابان نهضت سواد آموزی، کوی ۱۵) است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.