امام جمعه یزد:

شورای شهر جای سیاست نیست

 آیت الله محمدرضا ناصری گفت: مردم در انتخابات شورا‌ها به افرادی رای دهند که شاخص‌های معنوی و فرهنگی و مذهبی یزد را ارتقا دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اهمیت انتخاب افراد اصلح در شورا‌های شهر گفت: در شورا‌ها به دنبال زرق و برق و چهره پردازی نباشید بلکه به افرادی رای دهید که از تجربه و تخصص برخوردار بوده و دلسوز، مومن، معتقد و اهل فرهنگ و کار باشند.

او افزود: مردم باید در انتخاب اعضای شورای شهر دقت کنند تا افرادی به شورا راه یابند که شاخص‌های معنوی، مذهبی و فرهنگی یزد را ارتقا دهند.

امام جمعه یزد با اشاره به تعطیلات سال نوروزی از مسئولان به ویژه مسئولان گردشگری و شهرداری خواست، مراقب باشند در این ایام به بعانه تعطیلات عید، معصیت نشود.

ناصری با بیان اینکه شادی حق مردم است، تصریح کرد: مردم ما باید شاد باشند، اما شادی حلال. بار‌ها خواسته شده برای بانوان پارک اختصاصی درست کنند، ولی تاکنونی توجهی به این خواسته نشده است و متاسفانه بانوان ما در خیابان‌ها به دوچرخه سواری می‌پردازند.

نماینده ولی فقیه با تبریک عید سعید مبعث گفت: خداوند، پیامبران الهی را برای هدایت انسان‌ها مبعوث کرد تا ما را به نیکی‌ها و ارزش‌های الهی و کمال رهنمون سازند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.