شهادت ۳ ماهیگیر فلسطینی بر اثر انفجار کوادکوپتر غرق شده تل‌آویو

وزارت کشور فلسطین اعلام کرد که انفجار قایق ۳ ماهیگیر فلسطینی در جنوب نوار غزه ناشی از کوادکوپتر بمب‌گذاری و غرق شده رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری معا، وزارت کشور و امنیت ملی فلسطین در نوار غزه امروز (پنج‌شنبه) نتایج تحقیقات درباره حادثه انفجار یک کشتی ماهیگیری در آب‌های خان یونس واقع در جنوب نوار غزه که به شهادت ۳ ماهیگیر فلسطینی منجر شد را اعلام کرد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی را به مسئول این جنایت دانسته و اعلام کرد: یک کوادکوپتر اسرائیلی حامل مواد منفجره که در آب‌های خان یونس سقوط کرده بود، در تور ماهیگیری این ۳ ماهیگیر فلسطینی گیر کرده و هنگام خارج کردن تور از آب این کوادکوپتر منفجر شده و هر ۳ نفر به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم صهیونیستی روز حادثه (۲۲ فوریه گذشته) با چندین دستگاه کوادکوپتر حامل مواد منفجره قایق‌های جنگی مقاومت را در آب‌های نوار غزه تحت تعقیب قرار داده بود که برخی از این کوادکوپتر‌ها در آب‌های این منطقه سقوط کرده بودند.

سخنگوی وزارت کشور و امنیت داخلی دولت فلسطین در نوار غزه مسئولیت تمامی پیامد‌ها و عواقب این جنایت را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و از نهاد‌های حقوقی و بین‌المللی خواست سران این رژیم را به خاطر این جنایت در دادگاه‌های بین‌المللی بازخواست و مجازات کنند.

سندیکای ماهیگیران در نوار غزه روز شنبه هفته جاری از شهادت سه فلسطینی بر اثر برخورد خمپاره به قایق آنان در نزدیکی «خان یونس» در دریای جنوب نوار غزه خبر داده بود.

این مرکز اعلام کرده بود که پس از برخورد خمپاره‌ای که نظامیان رژیم صهیونیستی به سوی قایق این ماهیگیران پرتاب کردند، سه فلسطینی به شهادت رسیدند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار