رئیس ستاد انتخابات بندرماهشهر:

ثبت‌نام الکترونیکی داوطلبان انتخابات شورای شهر امکانپذیر است

رئیس ستاد انتخابات بندر ماهشهر گفت: داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر می توانند ثبت‌نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

فریدون بندری سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد انتخابات بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شرایط قرمز کرونایی موجود در شهرستان و لزوم کاهش مراجعات و هرگونه ازدحام جمعیت، داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت‌نام خود را به صورت غیر حضوری انجام دهند.

او با بیان اینکه برای نام‌نویسی غیر حضوری، داوطلبان می‌توانند از طریق نرم‌افزار موبایلی موجود در سایت وزارت کشور یا نسخه دسکتاپ رایانه اقدام به ثبت‌نام کنند، افزود: داوطلبانی که از طریق اپلیکیشن موبایلی یا نسخه دسکتاپ رایانه نام‌نویسی می‌کنند باید منتظر دریافت پیامک با محتوای «اطلاعات از سوی فرمانداری تایید شد، ثبت نام شما قطعی است» از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ (v.keshvar) باشند.

بندری با اشاره به اینکه دریافت این پیامک به منزله نهایی شدن ثبت‌نام داوطلبان است و نیازی به مراجعه حضوری آن‌ها به فرمانداری و ستاد انتخابات وجود ندارد، بیان کرد: با توجه به زمان‌بر و طولانی بودن مراحل انجام ثبت‌نام حضوری و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مصوب ستاد مقابله با کرونا، به داوطلبان توصیه اکید می‌شود نام‌نویسی خود را در منزل و از طریق نرم‌افزار موبایلی یا نسخه دسکتاپ رایانه انجام داده و از مراجعه حضوری به فرمانداری خودداری کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندر ماهشهر اظهار داشت: فرایند نام‌نویسی داوطلبان هنگامی قطعی می‌شود که پیامک مبنی بر تأیید ثبت‌نام را دریافت کنند، در غیر این صورت باید مجدداً از طریق اپلیکیشن موبایلی یا نسخه دسکتاپ، نواقص نام‌نویسی خود را برطرف سازند.

او بندری با اشاره به الکترونیکی بودن فرآیند ثبت‌نام تصریح کرد: داوطلبان شرکت در انتخابات شورا، نام‌نویسی خود را به روز‌های پایانی موکول نکنند و هرچه سریع‌تر ثبت‌نام را به صورت غیر حضوری انجام دهند و ثبت‌نام داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تا ۲۶ اسفند ادامه دارد و ستاد انتخابات در روز‌های تعطیل نیز دایر است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.