بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند گناوه توزیع شد

۱۶۰۰ بسته معیشتی به همت ستاد اجرایی فرمان امام راحل بین خانوار‌های کم درآمد و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان گناوه توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل اجرایی ستاد فرمان امام (ره) استان بوشهر گفت: در پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان با مشارکت خیرین و موسسه‌های خیریه دو برابر آنچه که پیش بینی شده بود، بسته‌های معیشتی میان خانواده‌های کم برخوردار گناوه توزیع خواهد شد.

محمدحسن تقی‌زاده افزود: در قالب این رزمایش، یک میلیون بسته ارزاق در کشور توزیع شده که سهم استان بوشهر ۱۰ هزار بسته است.

او ادامه داد: برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استفاده از مشارکت‌های مردمی است و هر شهرستانی بتواند دراین زمینه بیشتر حضور داشته باشد، سهمیه بیشتری از این ستاد دریافت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


غلامرضا مهرجو فرماندار گناوه نیز گفت: مردم این شهرستان از بدو شیوع ویروس کرونا در کنار مسئولان به نیازمندان و آسیب دیدگان کمک کردند. بازاریان پارسال در ابتدای شیوع کرونا در حالی که در آستانه نوروز بودیم و بهترین زمان برای کسب و کار آنان بود، مغازه‌های خود را تعطیل و در کمک‌های مومنامه مشارکت کردند.

امام جمعه گناوه هم گفت: رزمایش کمک‌های مومنانه در اجرای منویات رهبرمعظم انقلاب از پارسال در کشور اجرایی شد که در این شهرستان نیز برنامه‌های متعددی برگزار شد.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی بیان کرد: خیرین و بازاریان شهرستان کمک‌های بی نظیری به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در یک سال اخیر کردند.

او با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان امام برای توزیع کمک‌های مومنانه عنوان کرد: بسته‌های معیشتی پنجمین مرحله رزمایش همدلی و احسان همزمان با سالروز بعثت حضرت محمد (ص) با تلاش گروه‌های جهادی میان نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.