رونمایی از ۱۱ عنوان کتاب ناشران بومی در خرم‌آباد

به مناسبت عید سعید مبعث، مراسم رونمایی از ۱۱ عنوان کتاب در لرستان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، به مناسبت عید سعید مبعث، مراسم رونمایی از ۱۱ عنوان کتاب روز پنجشنبه در سالن جلسات شهید حیدریان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.

مطبوعات و برخی جنبش‌های ایران به نویسندگی حسن نجفوند، گنج‌های خواندنی، افسانه‌های به یادماندنی (مجموعه بیش از ۲۰ داستان اصیل لرستان) به قلم طیبه چراغی، درختی با برگ‌های طلایی (افسانه‌های کودکانه لکی) نوشته محمد نظری، کمانچه‌نوازی ردیف میرزا عبداله پژوهش و نگارشی از حجت اله ندری، روزگار تلخ مجموعه شعر رضوان شرفی، گریز مجموعه اشعار سحر وفایی، بررسی حقوق متهمین و مجرمین در نظام کیفری ایران تالیف مصطفی حسنوند، محمد پیرحیاتی و جراحی دستگاه گوارش " تالیف دکتر محمدکاظم شاهمرادی، دکتر مسعود شریفیان و مهدی طولابی هشت عنوان از تازه‌ترین کتاب‌های منتشر شده توسط انتشارات هاویر بود که در این مراسم رونمایی شد.

در این مراسم همچنین از سه عنوان کتاب انتشارات شهید تیموری با عناوین " خاتم اخلاق یکصد و ده نکته اخلاقی از خاتم الانبیا (ص)، پیامبر مهربانی‌ها پیامبر اکرم (ص) در اشعار شاعران لرستان و فخر دو جهان " پاسخ به سوالات جوانان پیرامون حضرت خاتم الانبیا (ص) همگی به قلم حجت الاسلام والمسلمین رمضان تیموری نیز رونمایی شد.

در مراسم رونمایی از این کتاب ها، احمد حسین فتایی؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، رضا نیازی؛ معاون فرهنگی اداره کل و ناهید پرویز پور؛ مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان حضور داشتند.

رضا نیازی معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان پیشتر گفته بود که امسال ۳۰۰ عنوان کناب در زمینه‌های محتلف در این استان به چاپ رسیده است، با پیگیری‌های صورت گرفته و موافقت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا پایان سال جاری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان کتاب به استان تزریق می‌شود.

او اضافه کرد: این کتاب‌ها با هدف ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرکز استان و ادارات تابعه در شهرستان‌ها در بین مراکز و نهاد‌های فرهنگی، هنری، دینی، آموزشی، ادارات، ارگان‌ها و مناطق روستایی و حاشیه شهر‌ها توزیع می‌شود.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.