استقبال کاندیدا‌های انتخابات شورا‌های شهر در ۳ شهرستان استان قزوین

نام ۲۶ نفر در شهرستان‌های قزوین، تاکستان و آبیک در اولین روز از ثبت نام انتخابات شورای اسلامی شهر‌ها در سامانه جامع انتخابات به ثبت رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمد شفیعی رئیس ستاد انتخابات شهرستان قزوین گفت: در اولین روز ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر‌ها، ۱۷ نفر نام خود را در سامانه جامع انتخابات به ثبت رساندند.

وی افزود: از مجموع ۱۷ نفر ۱۱ مراجعه کننده با حضور در ستاد انتخابات شهرستان قزوین و ۶ نفر بصورت غیر حضوری برای ثبت نام خود اقدام کردند.

طاهری فرماندار تاکستان هم گفت: در اولین روز از ثبت نام شورای شهر مجموعا ۷ نفر در شهرستان ثبت نام کردند که از این تعداد ۶ نفر مرد هستند.

طاهری افزود: همچنین از این تعداد ۶ نفر در حوزه شهر تاکستان و یک نفر هم از شهر نرجه ثبت نام کرده اند.

وی افزود: از تعداد ۷ نفر ثبت نامی ۵ نفر بصورت حضوری و ۲ نفر هم بصورت غیر حضوری ثبت نام کردند.

فرماندار شهرستان آبیک هم گفت: در اولین روز از ثبت نام ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر‌ها نام ۲ نفر در سامانه جامع انتخابات این شهرستان به ثبت رسید.

شهرام احمدپورافزود: این دو نفر داوطلب بصورت غیر حضوری ثبت نام کرده اند و مدارک بارگذاری شده توسط کارشناسان حوزه انتخابات فرمانداری شهرستان آبیک مورد بررسی قرار گرفت.

دومین روز ثبت نام داوطلبان از ساعت ۸ صبح امروز پنجشنه آغاز شده است و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد؛ لذا داوطلبان می‌توانند از چهار طریق نسخه اپلیکشن موبایلی، نسخه دسکتاپ رایانه، مراجعه به دفاتر پیشخوان و فرمانداری شهرستان قزوین برای ثبت نام خود اقدام کنند.

ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر‌ها تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۲۶ اسفند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.