۶۲۵ میلیارد ریال اعتبار نقدی به طرح‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری تخصیص یافت

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۶۲۵ میلیارد ریال اعتبار نقدی به طرح‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری در هفته‌جاری تخصیص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به منظور تخصیص اعتبار به پروژه‌های عمرانی استان با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و گفتگو کردند.

اقبال عباسی در این دیدار با اشاره به اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته ۶۲۵ میلیارد ریال اعتبار نقدی به طرح‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری در هفته جاری تخصیص یافت، اظهار داشت: از این اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال به پروژه راه‌آهن مبارکه، سفید‌دشت به شهرکرد، ۱۰۰ میلیارد ریال به باند دوم محور ارتباطی شهرکرد، بروجن به لردگان، ۱۵ میلیارد ریال برای پرداخت دیون ساختمان بازرسی استان و ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل گلزار‌های شهدای استان اختصاص یافته است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: در بین طرح‌های اولویت‌دار استان، طرح راه آهن مبارکه، سفیددشت به شهرکرد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد و به‌همین منظور در سال‌جاری اعتبارات قابل توجهی جهت تکمیل و بهره‌برداری از این طرح اختصاص پیدا کرده است.

عباسی با بیان اینکه امسال سه هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال به طرح راه‌آهن مبارکه، سفیددشت به شهرکرد اختصاص یافته است، عنوان کرد: این در حالیست که از ابتدای آغاز این طرح مجموع اعتبارات اختصاص یافته حدود یک هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال بوده که تزریق این اعتبارات تحرک خوبی را در روند اجرایی این پروژه ایجاد کرده است.

او ادامه داد: امید است با تزریق اعتبار به پروژه‌های عمرانی چهارمحال و بختیاری این پروژه‌ها با سرعت بیش‌تری تکمیل و مردم از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند شوند.

عباسی در ادامه گفت: همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور دستورات لازم مبنی بر تامین اعتبار طرح‌های جهش تولید استان را صادر کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار