هواپیما با بیماران کرونایی پرواز نمی‌کند

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: از حضور ۳۵ مسافر مبتلا به کرونا در هواپیما‌هایی که عازم استان‌های مختلف کشور بودند ممانعت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز با اشاره به ادامه تلاش برای افزایش بیماریابی به منظور شناسایی مبتلایان و کاهش زنجیره انتقال بیماری، گفت: روز دوشنبه، یک هزار و ۶۰۰ تست کرونا در فرودگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از مسافران انجام شد و از مسافرت ۳۵ نفر از مسافران که عازم استان‌های مختلف کشور بودند، به دلیل ابتلا به کرونا جلوگیری بعمل آمد.

او با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۴ هزار تست تنها در شرق اهواز در حال انجام است که حدود ۴۵۰ مورد از این نمونه‌ها مثبت می‌شوند، افزود: روند مراجعه به مراکز منتخب نمونه‌گیری بهداشت تقریبا روند ثابتی دارد، اما ادامه یا کاهش روند مراجعات، به میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم بستگی دارد.

هم اکنون ۱۱ شهرستان در استان خوزستان در وضعیت قرمز و ۸ شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند، ضمن اینکه خروج از استان برای خودرو‌های بومی ممنوع است و محدودیت‌های تردد شبانه در سطح شهر‌های قرمز از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد همچنان پابرجا است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.