کارگاه توانمند سازی مدیران ابتدایی اهواز برگزار شد

معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز از برگزاری کارگاه توانمند سازی و تبادل تجربیات مدیران ابتدایی در بستر برنامه شاد خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیده مرعشی معاون آموزش ابتدایی ناحیه ۴ اهواز با اشاره به اهمیت آشنایی مدیران بر سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی بر اساس سند تحول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ گفت: هدف از برگزاری کارگاه توانمند سازی و تبادل تجربیات مدیران ابتدایی افزایش شایــستگی‌ها و توانمندی‌های علمی و حرفه‌ای مدیران دوره ابتدایی است.

او با تاکید بر بازدید‌های کلاسی از سوی مدیر و معاونین آموزشی، بر استفاده از قابلیت‌های حضور و غیاب در شبکه شاد (برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه والدین و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه همکاران، پخش زنده، برگزاری جلسات انجمن اولیا و مربیان و...) را از مطالب عنوان شده در این کارگاه خواند.

مرعشی استفاده از سایت‌های (همگام، نظارت، سیدا)، آشنایی با نرم افزار‌های اصلی سیستم، آماده کردن به موقع دفاتر، بت نام به موقع کتب درسی و اطلاع رسانی طرح‌های آموزشی حوزه ابتدایی و سایر حوزه‌ها طرح‌های کرامت، عید و داستان، جابربن حیان و فرصت‌های متنوع یادگیری، حوزه‌های پرورشی، انجمن، حوزه‌ی سلامت و ... را ازمطالب مطرح شده در این کارگاه دانست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.