مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران استان خبرداد؛

افتتاح بیمارستان جدید بیمارستان فجر در تبریز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از افتتاح بیمارستان جدید بیمارستان فجر در تبریزخبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پورحسن مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بااشاره به افتتاح بیمارستان جدید بیمارستان فجر در تبریز گفت:این بیمارسان ۱۱۰ تخت خوابی در ۴ طبقه با متراژ ۶۳۰۰ متر مربع با هزینه بالغ بر هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به مناسبت روز بزرگداشت شهدا برای راحتی بیماران اعصاب و روان استان پس فردا در تبریز افتتاح خواهد شد.

او کاشت یک نهال در یادمان هرشهید وجانباز، فضاسازی شهری وتبلیغات محیطی در شهر به منظور تبین و تشریح برنامه‌های مربوط به گرامیداشت روز شهدا، طرح پایش سلامت ایثارگران، اجرای طرح سپاس و دیدار از والدین معظم شهدا توسط مسئولان استان، همایش ملی علمی و حقوقی کنگره ملی فرشتگان تاریخ ساز، برگزاری مراسم تجدید میثاق با شهدا و گلباران مزار مطهر شهدا و افتتاح ساختمان جدید بیمارستان فجر تبریز از مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد شهد وامورایثار گران عنوان کرد.

او گفت:در سال جاری ۸۶۲ نفر در سطح استان استخدام دولتی شده اند و با اعطا وام‌های خود اشتغالی بنیاد و ایجاد فرصت شغلی برای ۴۸۲ نفر در مجموع در سال ۱۳۹۹ یک هزار و ۳۴۴ فرصت شغلی برای خانواده‌های تحت پوشش بنیاد آذربایجان شرقی ایجاد شده است.

اوبه موضوع مسکن ایثارگران اشاره کردوگفت:در سال جاری بعداز انقعاد تفاهم نامه همکاری فی مابین بنیاد و استانداری در خصوص واگذاری ۲ هزار و ۸۴۶ زمین به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سطح استان در دستور کار قرار گرفت تامشکل مسکن خانوار‌های هر شهرستان در همان منطقه پیگیری شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  استان گفت:در حال حاضر برای ۲۲۰ نفر زمین واگذار شده و ۲۷۰ نفر دیگر به سازمان مسکن و شهر سازی جهت انجام امور اداری و واگذاری زمین معرفی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار