بسته مجازی هنرمندان به تاریخ ۱۹ اسفند

تصویری که رحمت و بهتاش پایتخت در روزهای آخر ثبت کردند/ کودکی بازیگر «چوب خط» در صفحه شخصی‌‎اش/ پخش سریال نوروزی قبل از سال جدید

پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

محمدرضا رهبری، ایفاگر نقشه «جواد جوادی» در سریال مناسبتی «بچه مهندس 4» که قرار است ماه رمضان 1400 از تلویزیون پخش شود، تصویری از حضور خود در این سریال را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشت.

"زندگی شاید آن لبخندیست که دریغش کردیم
نمایی از بچه مهندس۴
"

بچه مهندس

 

اسدالله یکتا، بازیگر سینما و تلویزیون با به اشتراک گذاشتن تصویری از خود و علی صادقی در صفحه شخصی‌‎اش نوشت:

"واقعا نمیدونم چجوری بايد بهتون بگم اين پسر چقدر با معرفته..."

اسدالله یکتا

 

سارا روستاپور، مجری برنامه‌های کودک و نوجوان که با عنوان «خاله سارا» شناخته می‌شود، با انتشار تصویری در صفحه‌اش برای همه کودکان آرزوی امنیت و سلامتی کرد.

ز وقتی پخش برنامه «پاشو پاشو کوچولو» شروع شده کلی انرژی مثبت ازتون گرفتم خدا همه بچه ها را درپناهش حفظ کنه و به من و‌همکاران عزیزم توفیق خدمت به همه فرزندان ایران زمین را عطا کند"

سارا روستاپور

 

محمدجواد جعفرپور بازیگر جوان سینما و تلویزیون که اکنون در سریال «چوب خط» شبکه سه هم ایفای نقش می‎‌کند تصویری از کودکی خود در سریال «جلال‌الدین» را منتشر کرد.

بایگر چوب خط

 

امیر کاظمی، بازیگر سریال نوروزی «همبازی» که قرار است از شبکه دو سیما پخش شود با به اشتراک گذاشتن پستی در صفحه خود از پخش این سریال چند روز قبل از آغاز سال جدید خبر داد.

"سریال همبازی از سه شنبه ( ۲۶ اسفند ) هرشب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو"

امیر کاظمی

 

هومن حاجی عبداللهی و بهرام افشاری، بازیگران سریال پرمخاطب «پایتخت» که دو قسمت پایانی فصل 6 آن به تازگی ضبط شده و قبل از نوروز 1400 پخش می‌شود، تصاویری مشابه از خود را در صفحه اجتماعی‎‌شان منتشر کردند.

بازیگر پایتخت

/


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
امسالم عین پارسال هیچ شور و نشاطی از اومدن نوروز نیست. همش غصه همش تنهایی بیشتر از قبل....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹
اگه خودمون به خودمون انرژی ندیم کسی هم پیدا نمیشه بهمون انرژی بده همه چیز به خود آدم بستگی داره.... هرچی بیشتر انرژی منفی بدیم بیشتر حسش میکنیم
آخرین اخبار