ثبت بیش از ۸۰۰ هزار تماس با مرکزارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان همدان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: ۸۸۰ هزار تماس با مرکز ارتباطات مردمی و شماره ۱۲۲ آبفای استان امسال گرفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سیدهادی حسینی بیدار، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به ادغام دو مجموعه آبفای شهری و روستایی، عنوان کرد: پیش از طرح یکپارچه سازی؛ مراکز ۱۵۲۳ روزانه ۲۵۰ تماس و همچنین ۲۰ برنامه رفع حوادث آب داشتند، که به دنبال یکپارچه سازی این تعداد به  ۴۵۰ تماس ورودی با روزانه  ۳۵ رفع حادثه رسیده است. 

حسینی بیدار با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۸ مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان در ساختمان جدید خود در ضلع غربی میدان امامزاده عبدالله با نرم افزار‌های جدید مستقر شد، افزود: در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به مشترکین، نرم افزار‌های جدید با صرف یک میلیارد ریال اعتبار تهیه شد که با دو خط E۱ و ۸ خط آنالوگ در حال دریافت تماس تا ۶۸ خط همزمان است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان همچنین عنوان کرد: در سال آتی با توجه به طرح تکمیلی نرم افزارها، می‌توان از لحظه انجام کار اکیپ در هر نقطه از استان به صورت مانتیورینگ مطلع می شویم و برمبنای نوع گزارش‌های دریافتی و اولویت دادن به فوریت ها، همکاران ما در کمتر از  یک ساعت  تا سه ساعت به محل حادثه اعزام و نسبت به رفع مشکل اقدام می کنند.

حسینی با اشاره به اینکه هم اکنون این مرکز با ۱۱ نیروی انسانی و ۱۵۵۰ تماس ورودی روزانه به صورت متوسط در حال خدمت رسانی به مشترکین است، خاطرنشان کرد: ثبت و پیگیری حوادث، ثبت کارکرد کنتورها، پیگیری برنامه‌های ثبت شده در سیستم، نظرسنجی درخصوص عملکرد اکیپ‌ها ودریافت اطلاعات پایان کار به همراه مستندات از جمله اقدامات انجام شده در این مرکز است.

او با اشاره به خدمات رسانی در مرکز ارتباطات مردمی شرکت آبفای استان اعلام کرد: امسال ۶۰۰ هزار مورد تماس پاسخ داده شده از سوی کارشناسان و  ۲۸۰ هزار تماس پاسخ داده شده توسط دستیار نرم افزاری به ثبت رسیده است که از این تماس ها  ۴۸ هزار تماس  منجر به رفع حوادث آب و فاضلاب در  استان شد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار