تخریب ویلا‌های غیر مجاز مسئولان دولتی در منطقه توس مشهد

قاضی ویژه فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب خراسان رضوی گفت: ۱۰ ویلای غیر مجاز در مواردی متعلق به مسئولان دولتی در منطقه شاهنامه با پیگیری و نظارت دستگاه قضایی امروز تخریب شد.

غلامرضا قنبری راد قاضی ویژه فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ویلای منتسب به مسئولان دولتی و همچنین ویلا‌های مجاور با آن‌ها در منطقه شاهنامه فاقد مجوز بودند، ولی اجرای رأی تخریب چند سالی متوقف بود امروز با پیگیری دستگاه قضایی تخریب شد.


بیشتر بخوانید




او افزود: این ویلا‌ها فاقد مجوز بودند و آراء کمیسیون ماده ۱۰۰ در مرحله بدوی و تجدید نظر صادر شده بودند و رأی قلع و قمع از سوی دیوان عدالت اداری مورد تایید قرار گرفته بود.

این مسئول ادامه داد: قانون برای همه مردم یکسان است و مردم فکر نکنند، چون ویلای آن‌ها در مجاورت ویلا مسئولان است تخریب نمی‌شود.

قاضی قنبری راد بیان کرد: امروز با حکم قاطع قضایی این ویلا‌ها قلع و قمع شد. این اقدام مقدمه‌ای برای پیگیری‌های رانت‌های طرح منفصله توس خواهد بود.

او تصریح کرد: ۳۵۰۰ هکتار از زمین‌های توس وارد محدوده شهری شده بودند که در این بین رانت‌هایی هم صورت گرفته خوشبختانه با ورود شورای حفظ حقوق بیت المال به عرصه کشاورزی برگردانده شد.

 

انتهای پیام//ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهرام
۱۱:۰۳ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
دست مریزاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
دم دستگاه قضا گرم