گراهام: ترامپ می‌تواند حزب جمهوری‌خواه را نابود کند

سناتور ایالت کارولینای جنوبی معتقد است دونالد ترامپ توانایی قدرت بخشیدن و نابودی حزب جمهوری‌خواه را به صورت همزمان دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سناتور ایالت کارولینای جنوبی معتقد است رئیس جمهور سابق آمریکا توانایی دارد هم حزب جمهوری خواه را قدرت بخشد وهم به یکباره نابود کند.

سناتور لیندسی گراهام روز یکشنبه در مصاحبه‌ای با نشریه آکسیوس اعلام کرد دونالد ترامپ قادر است حزب جمهوری خواه را قویتر و متنوع‌تر کند و در عین حال می‌تواند آن را به کلی نابود کند. سناتور هم حزبی ترامپ گفت: او می‌تواند حزب جمهوری خواه را به شکلی بسازد که هیچکس دیگر قادر به آن نیست. او می‌تواند آن را توسعه دهد. او می‌تواند آن را قوی‌تر کند. او می‌تواند آن را متنوع‌تر کند و همچنین می‌تواند آن را نابود کند.

سناتور آمریکایی معتقد است که ترامپ توانایی‌هایی دارد که رویهمه رفته به نفع حزب جمهوری خواه است که وی را در میان اعضای خود حفظ کند. گراهام افزود او کار‌هایی کرد که میت رامنی و جان مک کین قادر به انجام آن نبودند.

گراهام افزود: من هنوز ترامپ را دوست خود می‌دانم. وی با اشاره به حوادث پساانتخاباتی در آمریکا گفت رئیس جمهور سابق باید درک کند که اقدامات وی مشکل و نه راه حل است.

او اضافه کرد: دونالد ترامپ قبل از شورش دوست من بود و من سعی می‌کنم بعد از شورش با او رابطه برقرار کنم. هنوز هم او را دوست خود می‌دانم. آنچه اتفاق افتاد یک روز تاریک در تاریخ آمریکا بود و ما روبه جلو پیش می‌رویم.

پس از ناکامی در ابقای حضور خود در کاخ سفید و شکست در انتخابات ۲۰۲۰، حال زمزمه‌های شرکت در انتخابات ۲۰۲۴ از سوی ترامپ شنیده می‌شود.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار